نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1421

موضوع: بحث و گفتگوی بازیکنان e1

Threaded View

  1. #11

    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    محل سکونت
    جنوب غرب
    نوشته ها
    223


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 1 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط ArTaM نمایش پست ها
    سلام
    نمیدونم من متن شمارو بد متوجه شدم یا تا الان من اشتباه میکردم یا شما برای اینکه معلوم بشه
    مورال بونوس برای اتک محاسبه نمیشه مورال بونوس فقط موقع دفاع اکانت با جمعیت کمتر نسبت به مهاجهم محاسبه میشه نه بالعکس(فقط مدافع میتونه از این امتیاز جمعیت کمتر استفاده کنه)
    در مورد مثال شما اگه پاپ دهکده هدف رو 1050 ام در نظر بگیریم تو ویو آخر اکانت مدافع مقداری حدود 1.5% بونوس میگیره که تو ویو چیدن واقع مقدار مهمی برای محاسبه نیست

    پ ن:البته این بونوس هجومی که با گلد به اتک اضافه میشد برای دفاع هم وجود داشت
    پ ن:ورژن های قبل نقطه ضعف ام کم نداشتن مث همین بونوس با گلد یا برگشت نیروها ولی...

    - - - Updated - - -

    درود!
    100% شما درست میگید آرتام
    مقدار درصد افزایش قدرت هجوم هم 10% بود نه 25%
    درود بر آرتام عزیز

    شما 100% درست میگی. و دقیقا زدی تو خال مثل همیشه
    مورال پاپ فقط همون موقعی محاسبه میشه که شما گفتی.
    ولی حالا شرایط خاص تری رو فرض کنیم 2 تا اکانت هر 2 پاپ هاشون یکسان باشه تقریبا. در ضمن 50 تا پاپ فقط از 1 ساختمون محاسبه میشه. شما حساب کن بازار، ساختمون اصلی، انبارها، سربازخونه و... هر کدوم در سطح 20 یه پاپ مشخص دارن
    بعد که یهو مثلا 2 تا اکانت با پاپ 1000 وارد درگیری و ویو بشن، 2 تا مقدار بدیم به پاپ مدافع و مهاجم و مثلا مدافع 500 شده باشه و مهاجم 1000 باشه. اینجوری مهاجم با جمعیت 2 برابر داره میزنه. و این قضیه محاسباتش به صورت درصدی هست دیگه، اینجاست که یکم مشکل ساز میشه اگه با دقت زده نشه

    البته اینجور مسائل مربوط به دوران قدیم بود. الان دیگه خیلی این موارد رعایت نمیشه.
    اگه یادت باشه قدیما بازیکن زیاد بود و درگیری هم خیلی خیلی لذت بخش. در اون موقع ها یه رقابت فنی بین یه سری از بچه ها بود که مثلا من با 1440 تا منجنیق 1 دهکده رو 0 کردم. یکی دیگه میومد میگفت من با 1420 تا کل کل های این مدلی بین بازیکنا داغ بود بحثش
    الان دیگه واقعا خیلی مهم نیست و دیگه کل کل این مدلی نداریم با هم. گذشته از این کارا دیگه.

    اون قضیه گلد و اتک و دفاع بوناس که واقعا حکایتی بود برای خودش

    - - - Updated - - -

    ویراش رو برداشتن برای بالا 12 دققه که از پست گذشته باشه. این قسمت رو اضافه کردم

    آرتام جان مقدارش دقیق تو ذهنم نیست اون دف و اتک که با گلد اضافه میشه. البته مهم نیست دیگه خیلی. چون موجود نیست به اون شکل.
    ولی تو ذهنم 25% میاد ها

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط HOSEIN نمایش پست ها
    تاثیر مورال بیشتر برای دفاع هست و اکانت بدون دفاع هر ساختمون دوست داشتی بزن و تمرکز تو موج اول هستش و همه محاسبات هم برای اون .. طبق جدولی که براتون میزارم متوجه میشی که جمعیت 50 تا بالا پایین اونم تو پاپ 5000 اصلا تاثیر نداره

    اینم جدول مورال که بر اساس فرمول کریلوید.
    4532165286_0ea9d4bdc1_o.jpg
    4531531545_ed06895546_o.jpg
    در این فروم که نو پا هست و نفرات جدید زیاد میان پیشنهاد من این هست سعی بشه آموزش یکم درست تر انجام بشه که یه سری نفرات بازی یاد بگیرن و به قول یکی از دوستان کتیبه رو زمین نمونه یا بازی سرد و بدون فیک لیست و پلن گسترده نباشه.

    بله فرشید عزیز خدا بیامرز خیلی دوسش داشتم. حیف که زود رفت.


    در ضمن توضیح جدول بالا نسبت جمعیت مدافع 1 و مهاجم اعدادی که در در زیر هست..


    پ.ن: درسته کلاسیک مثل پیکان 59 بود و درش یخچالی بسته میشد اما خب آپشن های جنسیس رو نداشت که اگه رانندگی هم بلد نباشی زیر سرعت 50 به کسی برخورد نمیکنی.. در هر حال سرعت بالای 100 چه پیکان چه جنسیس هم جاده میخواد هم راننده.. حالا یکم تاثیراتش کمتر و بیشتر هست.. اما زیاد نباید جدی گرفت.


    با تشکر
    حسین جان این صحبت ها خیلی قدیمی هست و همون اول هم اشاره کردم که دوران قدیم خیلی این مباحث بین بازیکنا و پلنر ها مطرح بود. الان دیگه واقعا مهم نیست.

    این جدول ها و نمودارهایی که گذاشتی هم خیلی خوب دارن صحبت میکنن راجع به یه سری مسائل، نه همه اونها!

    نقل قول نوشته اصلی توسط HOSEIN نمایش پست ها
    تاثیر مورال بیشتر برای دفاع هست و اکانت بدون دفاع هر ساختمون دوست داشتی بزن و تمرکز تو موج اول هستش و همه محاسبات هم برای اون .. طبق جدولی که براتون میزارم متوجه میشی که جمعیت 50 تا بالا پایین اونم تو پاپ 5000 اصلا تاثیر نداره
    از این قسمتی که نوشتی اینجا اینجور برداشت کردم که متوجه حرفام نشدی کلا
    من دقیقم منظورم اینه که وقتی میشه یه جایی رو با مثلا 2000 تا کاتا 0 کرد، چرا مثلا 2500 تا کاتا بفرستیم؟؟
    جهت اینکه متوجه بشی اشتباه متوجه شدی منظورم رو این شبیه سا رو باز کن لطفا:

    http://dejkoob.ir/kirilloid.ru/warsim2....:p1000s20#r2uU

    در این لینک من اومدم 2 تا اکانت با پاپ فرضی 1000 تا رو تو شبیه ساز قرار دادم. اسلحه منحیق رو 20 کردم. برای اینکه عدالت برقرار بشه، سنگ تراشی هم 20 گذاشتم که شرایط تا حدودی زیادی یکسان باشه. وقتی نتیجه این شبیه سازی رو دقت کنی میبینی که با 109 عدد کاتا 1 دونه تارگت سطح 20 رو 0 کرده
    حالا همون لینک جمعیت مدافع رو میکنیم 900 یعنی در واقع 10% از مهاجم کمتر شده:
    http://dejkoob.ir/kirilloid.ru/warsim2....d:p900s20#r2uU

    خوب حالا با یه نگاه متوجه میشیم که با همون 109 تا دونه کاتا که تو جمعیت برابر تونستیم 0 کنیم، فقط با کاهش 10 درصد جمعیت مدافع، تارگت کاتا روی سطح 1 باقی موند. حالا همون لینک ها جمعیت مدافع رو ببر پایین تا بکن 500 و ببین نتیجه چی میشه:
    http://dejkoob.ir/kirilloid.ru/warsim2....:p1000s20#r2uU

    حالا برای هر تارگت سطح 20 که بخوایم 0 کنیم باید 24 تا دونه کاتا بیشتر بفرستیم.

    حالا میرسیم به این قسمت از نوشته های شما:

    نقل قول نوشته اصلی توسط HOSEIN نمایش پست ها
    سلام وقت بخیر دوست من

    لطفا این خط که قرمز کردم و بیشتر توضیح بده که اگر منظور شما از مورال پاپ همون Morale bonus هست رابطش با اینکه کدوم ساختمون رو اول بزنیم یا اخر چیه؟

    با تشکر

    الان با این توضیحاتی که دادم قانع شدید حسین جان؟

    البته خودم دقت کردم یه مقدار هم سنگین نوشتم و یه مقدار گنگ بود نوشته هام. شاید به همین خاطر متوجه منظور دقیقم نشدی

    بازم تاکید میکنم این مسائل دیگه اهمیتی نداره و واقعا کسی به این روش ها عمل نمیکنه دیگه. خیلی کم هستند کسایی که اینقدر دقیق حساب کنن و عمل کنن.
    ویرایش توسط Aref : 02-24-2015 در ساعت 09:16 PM
    AreF

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •