-

نوشته اصلی توسط
GomBa GomBa
- - - Updated - - -
- - - Updated - - -
حسین جان این صحبت ها خیلی قدیمی هست و همون اول هم اشاره کردم که دوران قدیم خیلی این مباحث بین بازیکنا و پلنر ها مطرح بود. الان دیگه واقعا مهم نیست.
این جدول ها و نمودارهایی که گذاشتی هم خیلی خوب دارن صحبت میکنن راجع به یه سری مسائل، نه همه اونها!
از این قسمتی که نوشتی اینجا اینجور برداشت کردم که متوجه حرفام نشدی کلا
من دقیقم منظورم اینه که وقتی میشه یه جایی رو با مثلا 2000 تا کاتا 0 کرد، چرا مثلا 2500 تا کاتا بفرستیم؟؟
جهت اینکه متوجه بشی اشتباه متوجه شدی منظورم رو این شبیه سا رو باز کن لطفا:
http://dejkoob.ir/kirilloid.ru/warsim2....:p1000s20#r2uU
در این لینک من اومدم 2 تا اکانت با پاپ فرضی 1000 تا رو تو شبیه ساز قرار دادم. اسلحه منحیق رو 20 کردم. برای اینکه عدالت برقرار بشه، سنگ تراشی هم 20 گذاشتم که شرایط تا حدودی زیادی یکسان باشه. وقتی نتیجه این شبیه سازی رو دقت کنی میبینی که با 109 عدد کاتا 1 دونه تارگت سطح 20 رو 0 کرده
حالا همون لینک جمعیت مدافع رو میکنیم 900 یعنی در واقع 10% از مهاجم کمتر شده:
http://dejkoob.ir/kirilloid.ru/warsim2....d:p900s20#r2uU
خوب حالا با یه نگاه متوجه میشیم که با همون 109 تا دونه کاتا که تو جمعیت برابر تونستیم 0 کنیم، فقط با کاهش 10 درصد جمعیت مدافع، تارگت کاتا روی سطح 1 باقی موند. حالا همون لینک ها جمعیت مدافع رو ببر پایین تا بکن 500 و ببین نتیجه چی میشه:
http://dejkoob.ir/kirilloid.ru/warsim2....:p1000s20#r2uU
حالا برای هر تارگت سطح 20 که بخوایم 0 کنیم باید 24 تا دونه کاتا بیشتر بفرستیم.
حالا میرسیم به این قسمت از نوشته های شما:
الان با این توضیحاتی که دادم قانع شدید حسین جان؟
البته خودم دقت کردم یه مقدار هم سنگین نوشتم و یه مقدار گنگ بود نوشته هام. شاید به همین خاطر متوجه منظور دقیقم نشدی
بازم تاکید میکنم این مسائل دیگه اهمیتی نداره و واقعا کسی به این روش ها عمل نمیکنه دیگه. خیلی کم هستند کسایی که اینقدر دقیق حساب کنن و عمل کنن.
منم دوست ندارم زیاد کش بدم به این موضوع. اولا چه قدیم چه جدید هیچ پلنری اینقدر زمان خرج نمیکنه که دقیقا حساب کنه چه اکانتی چقدر پاپ داره و چقدر زیاد میشه و کدوم ساختمون 170 کاتا نیاز داره یا 172 کاتا معمولا رند به بالا لانچ میکنه بازم یکم بیشتر به طور مثال 200..
شما تو یه پلن اگر بخوای همه چی اون چیزی که خودت فکر میکنی انجام بشه که طرف رو باید نوب فرض کنی..(در حالی که یه اصل وجود داره برای همه پلنر ها که میگه طرف مقابلتو از خودت بهتر بدون)
باید احتمال اینو بدی طرف تو لانچ شما ممکن هست یه دهکده خودشو 0 کنه تا پاپ بیاد پایین تر. اگر برای شما تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده برای من چندین بار اتفاق افتاده.
این حرف های شما درست هست. اما برای 0 کردن یه فیدر. و اونم شاید به قول شما برای نمایش اینکه یه دهکده با کاتای کمتر 0 شده.
در ضمن دیگه گذشته اون زمان که 8 موج سیم سکند میزدیم.. بعد سرور 8 راند 1 دیگه نمیشد 8 موج زد. برای همین معمولا برای 0 کردن یه دهکده همر از چند اکانت استفاده میشده با تعداد ویو کمتر پس از یه اکانت تعداد کاتای کمتر لانچ میشه. احتمال اینسرت هم کمتر.
به هر حال من از لحاظ تئوری حرف شمارو قبول دارم.. اما چه قدیم چه جدید هیچ کسی این ریسک رو انجام نمیداد که پلنشو به خاطر 500 کاتا خراب کنه.. پس عملا حرف شما رد میشه.
در ضمن بعد کتیبه ها اگه زمان زیاد باشه تعداد کاتای یکسان استفاده میشه چون: ممکن هست کتیبه بیاد گیج یا معماری
پس باز هم میگم حرف شما از نظر تئوری درست هست..
اما هیچ پلنری چنین ریسکی رو انجام نمیده به خاطر 500 کاتای بیشتر یا کمتر کل برنامه ریزی 1 ماهه یا کمتر یا بیشترش خراب کنه.
ویرایش توسط HOSEIN : 02-24-2015 در ساعت 10:53 PM
من نه رهبرم نه سرباز ، اما ؛ امروز میجنگم.
من کسی نیستم که بیهوده دل به دریا بزند.
-
محبوبیت کاربر - 1 تشکر, 2 پسندیدن, 0 نپسندیدن