بچه ها سلام.
آقا دنبال کردم پست ها رو، یه مقدار کمتر بزنید تو سرو کله هم، خبری نیست ها
به نظر من به طور کلی اتک پوینت برای اکانت های رومن کاملا طبیعی به نظر میرسه. تقریبا رو همه اکانت ها رفتم و میدونم کی داره چجوری رید میزنه. اینور تو شمال غرب ندیدم اکانتی رو که بخواد جاسوس بزنه یا موارد این مدلی. البته اکانت هایی رو که نرفتم ازشون اطلاعی ندارم
قضیه خیلی ساده است عکس روببینید:
Pn_U_384.jpg
اکانت من یک اکانت به عنوان مثال هست. شما این نسبت ها رو در هر اکانتی به صورت متغیر خواهید داشت.
من از موقع ریست شدن کلا 1 بار لیست فارم هام رو زدم و رفتم و الان اومدم
دقت کنید اعداد و نسبت ها رو. یه حساب بزنن کسایی که بلدن لوپ غارت و چرخه رید ساعتی رو در بیارن و درصد احتمال اسپاون شدن حیوون تو واحه ها رو هم در نظر بگیرید با حدود محاسباتی 21 الی 32 درصد.
اگر درست حساب کنید، من اگه بودم و مرتب رید میزدم که بیفتم تو لوپ، احتمال خیلی زیاد رنک1 اتک پوینت رو میگرفتم حتی از رومن های سرور.
دلیل چیه؟
قدیما یه چیزی بود به اسم تنظیم کردن لیست فارم. دقت کنید که اینجا به دلیل ضعف مدیریت و تیم فنی و اصرارشون بر عدم تغییر شرایط فعلی، تقریبا همتون تنبل شدین
بله تنبل شدین. رو هر اکانتی میرم لیست ها بسیار بد بسته شدن. فقط رفتین تو فارم یاب زدین تا قلان خونه رو اد کن، با این تروپ بزن، برو که رفتیم!!! تحلیل ندارین روی فارم ها.
اول اینکه من از قدیم میدونستم و به هر کس دم دست بود گفتم که واحه های چوبی، توشون گراز در میاد و غیر چوبی ها موش میاد توش.
تبصره: این ماده بسیار بحث داره داخلش برای واحه زن ها، تو شمال غرب به جز اکانت خودم و clubswinger که خودم و آرش وقت گذاشتیم و درستش کردیم هیچ اکانت توتنی رو ندیدم که این مبحث رو به صورت فنی پیاده سازی کرده باشه. توضیح میدم پایین تر
درمرحله دوم واحه ها تولید منابعشون متفاوت هست:
Oasis50.jpg
منبع:
http://dejkoob.ir/kirilloid.ru/oases.php
اگر به تصویر بالا دقت کنید متوجه میشین میزان تولید واحه ها در ساعت متفاوت هست و اینطور نیست که از یک مقدار مشخص منابع در ساعت بیشتر تولید بشه. ریاضی دانان عزیز میتونن حساب کنن خیلی راحت که چقدر منبع در ساعت داخل واحه 25% یا 50% تولید خواهد شد. پس باید فرق بزاریم بین انواع واحه برای ارسال غارت و تعداد و نوع نیرو.
در مرحله سوم میزان درصد درگیر شدن با حیوانات داخل واحه ها برایی مناطق مختلف و اکانت های مختلف متفاوت خواهد بود.
همونطور که میدونید به ازای کشتن هر موش در واحه 1 امتیاز تهاجمی یا همون اتک پوینت، و به ازای هر گزار 2 امتیاز خواهید گرفت
حالا یکم از خودم تعریف کنم
فکر کنید یکی مثل من بشینه پشت اکانت مثلا All Star
ظرف کمتر از 48 ساعت تمام لیست واحه ها رو جوری تنظیم میکنم که واحه های 25 درصدی کلا حذف بشن، واحه های 50 درصدی رو جدا سازی کنم
در مناطق با تراکم کمتر اکانت، لیست هام رو تکرار کنم یعنی بیام همون لیست رو در لوپ زمانی در بازه نزدیکتری دوباره بزنم جوری که جاهایی که کمتر زده میشه توسط سایرین رو من بیشتر از حد نرمال حتی اکانت خودم بزنم
اگر دقیق بزنم حیوانات بیشتری رو از بین میبرم داخل واحه ها چرا که من تعداد حمله های بیشتر با فاصله زمانی کمتر روی واحه دارم.
حالا اگر این قضیه در تعداد دهکده های بیشتری صدق کنه، طبیعتا رشد غارت و اتک پوینت به میزان قابل ملاحضه ای افزایش پیدا میکنه.
البته نکته فنی تری هم هست که میان الان یه عده میگن اقا از هر دهکده 5 کیلو رید بشتر نمیشه و از کل اکانت 10 کیلو بیشتر نمیشه
بعدا راجع به اینم صحبت کنیم بد نیست. یه مقدار ابهامات رفع بشه و تجربیات و اطلاعاتمون رو تبادل کنیم با هم دانش بازیمون در دژکوب بره بالاتر
پ.ن: الان خیلی حوصله نداشتم بنویسم. حالا بعدا مفصل بحث کنیم اگر فرصتش بود