نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1421

موضوع: بحث و گفتگوی بازیکنان e1

Hybrid View

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    محل سکونت
    جنوب غرب
    نوشته ها
    223


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 1 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط Turbo نمایش پست ها
    همین امروز همر چند اکانت با نیروی عمارت دانش آنلایز شد. همین اکنون چند اکانت بزرگ سرور فقط با نیروی یک دهکده خود می تونند بیش از 50 درصد دف عمارت دانش رو کلین کنند. در ضمن دژکوب بازی گروهیه. قطعا تک تک پلیرهای یک اتحاد برای گرفتن چندین عمارت دانش برنامه ریزی نخواهند کرد پس با کار گروهی میشه پس از تسخیر عمارت دانش آنرا حفظ کرد. همچنین در آینده نزدیک قبل از آزاد شدن کتیبه ها حتی با همر یک دهکده هم میشه عمارت دانش رو کلین و تسخیر نمود. با توجه به پاپ اشتباه عمارت دانش و عدم وجود سربازخانه یا اصطبل این دهکده ها در حال حاضر و طی هفته های آتی نیروسازی نخواهند کرد.
    قوی تر بودن دفاع دهکده های عمارت دانش مطلوب ساید ها و اتحادهایی است که از لیدری قوی و انسجام بیشتر برخوردار هستند. در این حالت این گروه با افزایش دفاع دهکده های عمارت دانش نسبت به پلیرهای با سک بازی انفرادی و تک محوری، موفقیت بیشتری خواهند داشت.
    کاهش نیروهای عمارت دانش مطلوب پلیرهای با سبک بازی انفرادی خواهد بود. با کاهش نیروهای عمارت دانش این گونه سبک بازی و بازی انفرادی موفقیت بیشتری خواهد داشت.

    اما در مورد اثر هنری:
    کاهش اثر هنری در حراجی به نفع عده ای از پلیرهاست و افزایش اون به نفع عده ای دیگر.
    کمبود اثر هنری برای پلیرهایی که توان خرید سکه ندارند و سکه مورد نیاز خود رو از طریق حراجی تامین میکنند مطلوب می باشد. به صورت تخمینی بازی های آنلاین این رقم بیش از 90 درصد می باشد. معمولا برای این افراد تامین سکه اهمیت بالاتری نسبت به تامین امتیاز فرهنگی از طریق اثر هنری دارد. این افراد امتیاز فرهنگی مورد نیاز خود را از طریق دیگر تامین می کنند.
    افزایش اثر هنری مطلوب پلیر های تاپ سرور است که سکه مورد نیاز خود را خریداری میکنند. طبق همین آمار این رقم کمتر از 10 درصد می باشد. در این حالت با کاهش قیمت اثر هنری این افراد سکه کمتری در حراجی صرف می کنند. برای این افراد تامین امتیاز فرهنگی از طریق اثر هنری اهمیت بیشتری نسبت به تامین سکه دارد.

    کاهش اثر هنری در حراجی قابل جبران با برگزاری جشن و یا افزایش پاپ یا بدست آوردن اثر هنری در ماجراجویی خواهد بود. اما تزریق اثر هنری و عواقب آن قابل جبران نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط 3zar نمایش پست ها
    1- منظورتون اينه كه از اول سرور يك مقدار مشخص دفاع تو واندرها ريختيد و همون مقدار هم ثابت ميمونه ديگه.
    و ربطي به آناليز اون چندتا همر برتر سايد و ... هم نداره
    بهتر بود صبر ميكرديد يكماه ديگه آناليز ميكرديد
    اون موقع با خيال راحت ميتونستي بگي كه چندتا همر هستن كه به تنهايي ميتونن واندر را كلين كنن
    اينجوري ديگه حداقل به شعور مخاطبت هم توهين نميكردي


    2- ليدرهاي سايدهايي كه دارين كار گروهي ميكنن
    تشريف بياريد هندونه به تعداد كافي موجود است
    دو تا دوتا برداريد. به همه ميرسه
    بعدش هم هركدوم يك پست بگذاريد كه دفاع مقدارش خوبه و بايد اينجوري باشه !!!!
    فقط اين وسط سره ليدركل ما (عارف جون بيا من خودم هندونه فروشم) بي كلاه ميمونه
    چون طبق هماهنگيهايي كه با هم داشتيم ..... قرار بود ظرف يكماه واندر كلين كنيم.
    موفق و مويد باشيد
    خوب یه سری صحبت هایی شده و یه حرفای خوبی زده شده.
    مورد به مورد بررسی کنیم که بشه جمع بندی کرد، 2 مورد هست: اثرهنری و واندر

    1- اثر هنری:

    ببین توربو جان برای بررسی اثر هنری خیلی چیزا رو باید در نظر گرفت. اینایی که اینجا میان فروم اکثرا بازیکنای خوبی هستن. یعنی اینقدر بازی براشون مهمه که میان و اینجا هم وقت میزارن و اکثرا قدرت تحلیل خوبی از مسائل دارن
    یه عده هم هستن که بازی مهمه براشون و نمیان اینجا. نمیخوام اونا رو از دور خارج شده در نظر بگیرم ها! حرفم چیز دیگه است.

    ببین من دستم به معادلات و ریاضیات خیلی خوب میچربه.
    مبنای معادلات دژکوب عنصر زمان هست. زمان مهمتر از تمامی عناصر دیگه هست تو این بازی. برای اینکه بچه ها متوجه بشن مثال میزنم:
    شما دهکده هات کم باشن، کراپ لندهات پایین باشن و اکانتت اوضاعش خیلی درام باشه، میتونی طلا خرج کنی و تند تند ساخت سریع و تعدیل بزنی و تا حدود خیلی خیلی زیادی عقب افتادگی رو جبران کنی. به شرطی که وقت بزاری و پول خرج کنی. پس میتونی این عقب افتادگی رو جبران کنی، یعنی یک صدمه از نوع جبران پذیر هست. ولی شما از نیرو عقب باش. یعی همه تروپ 50-15 دارن، شما 25-8 داری، یعنی تروپ شما نصف بقیه باشه، تا ته سرور هم که بازی کنیف به صورت مستقل از سرور نمیتونی هم تراز بشی، چون هر قدر پول هرج کنی، وقت بزاری و بازی بلد باشه، نمیتونی تایم ساخت این نیروها رو بدست بیاری، هیچ کس تو دنیا نمیتونه زمان رو جبران کنه! پس واضحه که زمان از همه چیز مهمتر هست

    حال چه ربطی داشت به صحبت؟ الان میگم:

    شما وقتی میای و بازیکنای سرور رو به 2 دسته طلا بخر و طلا نخر تقسیم میکنی، باید به این نکته هم توجه کنی که بازیکنای اصلی کدوم دسته ان؟
    اشتباه نکنید!!! نمیخوام اون بازیکنای ضعیف رو کم اهمیت جلوه بدم ها! نمیخوام بگم اونا تو بازی به حساب نمیان!! اتفاقا نقش مهمی دارن، ولی نقشی که دارن به اندازه اکانتیه که ساختن و زحمتی که کشیدن، غیر از اینه؟ حالا یه اکانتی میاد 4 تا بازیکن داره، هفته ای 100 هزارتومن داره طلا میخره، 24 ساعت آنلاینه و داره فعالیت میکنه. خوب این دسته با دسته اولی تو 1 سطح نیستن قاعدتا!! اصلا نمیشه اینا رو هم تراز کرد. حالا این بحث رو تعمیم میدیم به بازه های زمانی بازی:
    1- Game Start
    2- Mid-Game Period
    3-End Game Period

    تو این 3 بازه زمانی، سرور دچار ریزش بازیکن میشه همیشه. تو هر دوره بازیکنی که مال دور بعدی نیست از دور خارج میشه.
    مثلا میگن فلانی بازیکن End Game هست، یعنی تا ته سرور هست و اصل فعالیت های بازیش رو اون موقع انجام میده.
    تبصره: فعالیت های بازی رو از فعالیت های لیدری و پلن ریزی و کارهای گروهی جدا کنید.
    پس وقتی میگیم فلانی تا آخر سرور هست، یعنی اکانت موثر در انتهای بازی خواهد بود.
    یه بازیکنی هم میاد و در جنگ های وسط بازی یا همون Mid-Game میره. این بازیکن تروپش که از بین برن دیگه وقت نمیزاره و بازی رو ترک میکنه.
    یه بازیکنی هم هست که فوقش تا تایم کتیبه میاد جلو، بعد از کتیبه و در آغاز دوران Mid-Game از گردونه بازی خارج میشه و اکانتش یا فارم میشه یا دف ساز میشه یا پارکینگ میشه و.....

    حالا میایم و یه نگاه میکنیم از این زاویه ای که گقتم به اکانت های خوب سرور. اکانت هایی که سرنوشت بازی رو میخوان رقم بزنن. اکانت هایی که حضورشون سرور رو معتبر میکنه. کدوم اکانت ها؟! کلیه اکانت هایی که برای دوران End Game بازی میکنن. چون اون 2 دسته دیگه اصلا خیلی چیزا براشون مهم نیست! حالا مدیریت سرور بیاد و تمهیداتی بزاره که این بازیکنا برای پیشرفت بیشتر به بازیکنای دسته اول و دوم نیازمند باشن. اونم به چه دلیل؟ به این دلیل که میخوان طلای سرور تو خوش تولید بشه و نمیخوان دخالتی در روند مالی داشته باشن. این به این دلیل هست که مطمئن هستن بازیکنای End Game برای پیشرفت و ارتقا اکانت خودشون طلا خرج میکنن. در واقع این بازیکنا با خرید اجناس بازار ، طلای بازیکنای اون 2 دسته دیگه رو هم میدن، برای سرور هم درآمد زایی میکنن. پس قاعدتا مدیریت هیچ تلاشی برای تغییر این وضعیت نخواهد کرد!
    بازیکنای اصلی هم مخارج سرور رو میدن، هم خرج اکانت هایی که بعد از یه مدتی بازی رو رها میکنن. همه راضی خواهند بود به جز این دسته بازیکنا که باید هزینه زیادی رو متحمل بشن. پس این وضعیت هیچ وقت تغییر نخواهد کرد. مثال این وضعیت رو تا حدودی در اوایل سرورهای کام هم داشتیم

    2- بحث واندر ها مطرح شده:

    در مورد کلین کردن واندر و همرهای مورد نیاز و شرایط کار گروهی و اکانت های سرور، آقای توربو یه نظراتی داده، آرش سزار عزیز که از اساتیدعلوم هولدری واندر هست، نظراتی بسیار فنی تر و موشکافانه تر.
    اما بنده با آرش خیلی موافق هستم و نظراتم یکی هست. به دفعات در سرورهای مختلف واندر کلین کردیم و برای واندر پلنری کردیم.
    اما این نکته که از الان کسی بیاد و تحلیل کنه که در زمان کتیبه ها میشه واندرها رو به راحتی کلین کرد رو من خیلی روش حرف دارم.
    حکایت اون داستانی هست که از بیرون گود داد میزنن : لنگش کن!!
    تحلیل تیم فنی و مدیریت از این دفاع میتونه این باشه: عمدا این تعداد دفاع ریختیم تا کسی نتونه واندر رو به راحتی کلین و چیف کنه. هر کس واندر میخواد باید تروپش بکوبونه تو دیوار تا نصیبش بشه.
    اگه اینجوری میگفتن خیلی از حرف تکلیفش معلوم میشد

    اما خوب یه صحبت هایی هم کرده توربوی عزیز، کار تیمی و مسائل فنی بازی رو وسط کشیده. تا حدود زیادی حرفایی که زده درست هستن چرا که اصول بازی رو وسط کشیده. ولی یه نکته هم هست، شما باید دقت کنی که چجوری سختی برای تیم ها به وجود اومده. تا چه حد در توانشون هست که این مشکلات رو پشت سر بگذارن؟ اینا رو هم دقت میکنید؟ یک ساید با 20 تا اکانت خوب، این همه سختی براش زیاد نیست به نظرتون؟
    به نظر من باید واندر رو با توجه به بازی تحلیل کرد. نمیشه ما یه شرایط مطلق رو نظر بگیریم و با توجه به اون شرایط تحلیل کنیم موارد مختلف رو.
    یه لحظه شرایط عمومی سرور رو در نظر بگیریم.... وضعیت چگونه است؟
    وضعیت غارتی بسیار بسیار ضعیفه! بدلیل نداشتن فارم کافی و تعدد اکانت های غارتگر، وجود حیوانات در واحه ها و کمبود منبع در ناتارها، میزان رید حاصل از فارم زنی خیلی خیلی کمه. یعنی حداقل برای جنوب غرب که من کامل در جریان امور ریز و درشتش هستم اینجوریه. پس تروپ خیلی نمیتونن پر تعداد بشن چرا که با این وضعیت کسی نمیتونه خیلی تروپ سازی بکنه و قاعدتا تروپی که با این وضعیت ساخته میشه، خیلی عزیز هست برای بازیکنش و نمیاد به تارگتی مثل واندر بکوبه که مطمئنا تروپش از بین برن. پس خود این بحث و گرفتن تروپ از اکانت ها میشه یه داستان دیگه!! امیدوارم نیاد کسی بگه کار تیمی خوب باشه ولیدرها فلان باشن، این مشکل خیلی راحت حل میشه و اصن به وجود نمیاد چرا که تو این 1 زمینه کم کاری نمیشه حداقل از جانب جنوب غرب
    از طرفی بحث کمبود اثرهنری و عدم توانایی اکانت ها در ایجاد دهکده های جانبی جهت تامین منابع و گندم مورد نیاز نیروها، وارد این قضیه میشه.
    اگه خیلی دقیقتر نگاه کنیم، ما چندتا همر تو کل سرور داریم؟ تو هر ساید چندتا داریم؟ چندتا از این همرها توانایی واندر کوب شدن رو دارن؟ کی میتونه حداقل 6 ماه دیگه نیرو سازی کنه و گندم نیروهای ساخته شده رو با این وضعیت فارم ها تامین کنه؟ آیا کتیبه دزدین در آینده کار منطقی خواهد بود وقتی احتمال بدی 2 تا اکانت باید خلع تروپ بشن تا 1 کتیبه رو بزنی و بیاری، ایا تو این شرایط وضعیت داخلی سایدها به هم نخواهد ریخت؟
    آیا مدیریت سرورها و تیم فنی برای اینکه سرورها به این وضعیت نرسن فکری کردن؟ آیا کسی هست در این وضعیت بتونه خرج اکانت و گندم تروپش رو تا تایم واندرها بتونه تامین کنه؟ آیا تروپی که تا اون موقع به این شکل در بیاد، میتونه اسم همر رو خودش بزاره؟ آیا تلاشی در جهت بهبود اوضاع خواهد شد؟ و....
    ویرایش توسط Aref : 12-15-2014 در ساعت 08:49 PM
    AreF

  2. تشکر viero, BariSH_N, FaTeB, saeed, Osiris, 3zar, .SpaRtaN. تشکر نمود
    نپسندیدن FaTeB نپسندید
  3. #2

    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    نوشته ها
    30


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 0 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط GomBa GomBa نمایش پست ها
    خوب یه سری صحبت هایی شده و یه حرفای خوبی زده شده.
    مورد به مورد بررسی کنیم که بشه جمع بندی کرد، 2 مورد هست: اثرهنری و واندر

    1- اثر هنری:

    ببین توربو جان برای بررسی اثر هنری خیلی چیزا رو باید در نظر گرفت. اینایی که اینجا میان فروم اکثرا بازیکنای خوبی هستن. یعنی اینقدر بازی براشون مهمه که میان و اینجا هم وقت میزارن و اکثرا درت تحلیل خوبی از مسائل دارن
    یه عده هم هستن که بازی مهمه براشون و نمیان اینجا. نمیخوام اونا رو از دور خارج شده در نظر بگیرم ها! حرفم چیز دیگه است.

    ببین من دستم به معادلات و ریاضیات خیلی خوب میچربه.
    مبنای معادلات دژکوب عنصر زمان هست. زمان مهمتر از تمامی عناصر دیگه هست تو این بازی. برای اینکه بچه ها متوجه بشن مثال میزنم:
    شما دهکده هات کم باشن، کراپ لندهات پایین باشن و اکانتت اوضاعش خیلی درام باشه، میتونی طلا خرج کنی و تند تند ساخت سریع و تعدیل بزنی و تا حدود خیلی خیلی زیادی عقب افتادگی رو جبران کنی. به شرطی که وقت بزاری و پول خرج کنی. پس میتونی این عقب افتادگی رو جبران کنی، یعنی یک صدمه از نوع جبران پذیر هست. ولی شما از نیرو عقب باش. یعی همه تروپ 50-15 دارن، شما 25-8 داری، یعنی تروپ شما نصف بقیه باشه، تا ته سرور هم که بازی کنیف به صورت مستقل از سرور نمیتونی هم تراز بشی، چون هر قدر پول هرج کنی، وقت بزاری و بازی بلد باشه، نمیتونی تایم ساخت این نیروها رو بدست بیاری، هیچ کس تو دنیا نمیتونه زمان رو جبران کنه! پس واضحه که زمان از همه چیز مهمتر هست

    حال چه ربطی داشت به صحبت؟ الان میگم:

    شما وقتی میای و بازیکنای سرور رو به 2 دسته طلا بخر و طلا نخر تقسیم میکنی، باید به این نکته هم توجه کنی که بازیکنای اصلی کدوم دسته ان؟
    اشتباه نکنید!!! نمیخوام اون بازیکنای ضعیف رو کم اهمیت جلوه بدم ها! نمیخوام بگم اونا تو بازی به حساب نمیان!! اتفاقا نقش مهمی دارن، ولی نقشی که دارن به اندازه اکانتیه که ساختن و زحمتی که کشیدن، غیر از اینه؟ حالا یه اکانتی میاد 4 تا بازیکن داره، هفته ای 100 هزارتومن داره طلا میخره، 24 ساعت آنلاینه و داره فعالیت میکنه. خوب این دسته با دسته اولی تو 1 سطح نیستن قاعدتا!! اصلا نمیشه اینا رو هم تراز کرد. حالا این بحث رو تعمیم میدیم به بازه های زمانی بازی:
    1- Game Start
    2- Mid-Game Period
    3-End Game Period

    تو این 3 بازه زمانی، سرور دچار ریزش بازیکن میشه همیشه. تو هر دوره بازیکنی که مال دور بعدی نیست از دور خارج میشه.
    مثلا میگن فلانی بازیکن End Game هست، یعنی تا ته سرور هست و اصل فعالیت های بازیش رو اون موقع انجام میده.
    تبصره: فعالیت های بازی رو از فعالیت های لیدری و پلن ریزی و کارهای گروهی جدا کنید.
    پس وقتی میگیم فلانی تا آخر سرور هست، یعنی اکانت موثر در انتهای بازی خواهد بود.
    یه بازیکنی هم میاد و در جنگ های وسط بازی یا همون Mid-Game میره. این بازیکن تروپش که از بین برن دیگه وقت نمیزاره و بازی رو ترک میکنه.
    یه بازیکنی هم هست که فوقش تا تایم کتیبه میاد جلو، بعد از کتیبه و در آغاز دوران Mid-Game از گردونه بازی خارج میشه و اکانتش یا فارم میشه یا دف ساز میشه یا پارکینگ میشه و.....

    حالا میایم و یه نگاه میکنیم از این زاویه ای که گقتم به اکانت های خوب سرور. اکانت هایی که سرنوشت بازی رو میخوان رقم بزنن. اکانت هایی که حضورشون سرور رو معتبر میکنه. کدوم اکانت ها؟! کلیه اکانت هایی که برای دوران End Game بازی میکنن. چون اون 2 دسته دیگه اصلا خیلی چیزا براشون مهم نیست! حالا مدیریت سرور بیاد و تمهیداتی بزاره که این بازیکنا برای پیشرفت بیشتر به بازیکنای دسته اول و دوم نیازمند باشن. اونم به چه دلیل؟ به این دلیل که میخوان طلای سرور تو خوش تولید بشه و نمیخوان دخالتی در روند مالی داشته باشن. این به این دلیل هست که مطمئن هستن بازیکنای End Game برای پیشرفت و ارتقا اکانت خودشون طلا خرج میکنن. در واقع این بازیکنا با خرید اجناس بازار ، طلای بازیکنای اون 2 دسته دیگه رو هم میدن، برای سرور هم درآمد زایی میکنن. پس قاعدتا مدیریت هیچ تلاشی برای تغییر این وضعیت نخواهد کرد!
    بازیکنای اصلی هم مخارج سرور رو میدن، هم خرج اکانت هایی که بعد از یه مدتی بازی رو رها میکنن. همه راضی خواهند بود به جز این دسته بازیکنا که باید هزینه زیادی رو متحمل بشن. پس این وضعیت هیچ وقت تغییر نخواهد کرد. مثال این وضعیت رو تا حدودی در اوایل سرورهای کام هم داشتیم

    2- بحث واندر ها مطرح شده:

    در مورد کلین کردن واندر و همرهای مورد نیاز و شرایط کار گروهی و اکانت های سرور، آقای توربو یه نظراتی داده، آرش سزار عزیز که از اساتیدعلوم هولدری واندر هست، نظراتی بسیار فنی تر و موشکافانه تر.
    اما بنده با آرش خیلی موافق هستم و نظراتم یکی هست. به دفعات در سرورهای مختلف واندر کلین کردیم و برای واندر پلنری کردیم.
    اما این نکته که از الان کسی بیاد و تحلیل کنه که در زمان کتیبه ها میشه واندرها رو به راحتی کلین کرد رو من خیلی روش حرف دارم.
    حکایت اون داستانی هست که از بیرون گود داد میزنن : لنگش کن!!
    تحلیل تیم فنی و مدیریت از این دفاع میتونه این باشه: عمدا این تعداد دفاع ریختیم تا کسی نتونه واندر رو به راحتی کلین و چیف کنه. هر کس واندر میخواد باید تروپش بکوبونه تو دیوار تا نصیبش بشه.
    اگه اینجوری میگفتن خیلی از حرف تکلیفش معلوم میشد

    اما خوب یه صحبت هایی هم کرده توربوی عزیز، کار تیمی و مسائل فنی بازی رو وسط کشیده. تا حدود زیادی حرفایی که زده درست هستن چرا که اصول بازی رو وسط کشیده. ولی یه نکته هم هست، شما باید دقت کنی که چجوری سختی برای تیم ها به وجود اومده. تا چه حد در توانشون هست که این مشکلات رو پشت سر بگذارن؟ اینا رو هم دقت میکنید؟ یک ساید با 20 تا اکانت خوب، این همه سختی براش زیاد نیست به نظرتون؟
    به نظر من باید واندر رو با توجه به بازی تحلیل کرد. نمیشه ما یه شرایط مطلق رو نظر بگیریم و با توجه به اون شرایط تحلیل کنیم موارد مختلف رو.
    یه لحظه شرایط عمومی سرور رو در نظر بگیریم.... وضعیت چگونه است؟
    وضعیت غارتی بسیار بسیار ضعیفه! بدلیل نداشتن فارم کافی و تعدد اکانت های غارتگر، وجود حیوانات در واحه ها و کمبود منبع در ناتارها، میزان رید حاصل از فارم زنی خیلی خیلی کمه. یعنی حداقل برای جنوب غرب که من کامل در جریان امور ریز و درشتش هستم اینجوریه. پس تروپ خیلی نمیتونن پر تعداد بشن چرا که با این وضعیت کسی نمیتونه خیلی تروپ سازی بکنه و قاعدتا تروپی که با این وضعیت ساخته میشه، خیلی عزیز هست برای بازیکنش و نمیاد به تارگتی مثل واندر بکوبه که مطمئنا تروپش از بین برن. پس خود این بحث و گرفتن تروپ از اکانت ها میشه یه داستان دیگه!! امیدوارم نیاد کسی بگه کار تیمی خوب باشه ولیدرها فلان باشن، این مشکل خیلی راحت حل میشه و اصن به وجود نمیاد چرا که تو این 1 زمینه کم کاری نمیشه حداقل از جانب جنوب غرب
    از طرفی بحث کمبود اثرهنری و عدم توانایی اکانت ها در ایجاد دهکده های جانبی جهت تامین منابع و گندم مورد نیاز نیروها، وارد این قضیه میشه.
    اگه خیلی دقیقتر نگاه کنیم، ما چندتا همر تو کل سرور داریم؟ تو هر ساید چندتا داریم؟ چندتا از این همرها توانایی واندر کوب شدن رو دارن؟ کی میتونه حداقل 6 ماه دیگه نیرو سازی کنه و گندم نیروهای ساخته شده رو با این وضعیت فارم ها تامین کنه؟ آیا کتیبه دزدین در آینده کار منطقی خواهد بود وقتی احتمال بدی 2 تا اکانت باید خلع تروپ بشن تا 1 کتیبه رو بزنی و بیاری، ایا تو این شرایط وضعیت داخلی سایدها به هم نخواهد ریخت؟
    آیا مدیریت سرورها و تیم فنی برای اینکه سرورها به این وضعیت نرسن فکری کردن؟ آیا کسی هست در این وضعیت بتونه خرج اکانت و گندم تروپش رو تا تایم واندرها بتونه تامین کنه؟ آیا تروپی که تا اون موقع به این شکل در بیاد، میتونه اسم همر رو خودش بزاره؟ آیا تلاشی در جهت بهبود اوضاع خواهد شد؟ و....
    با تشكر از عارف عزيز
    منم با نظر شما كاملاً موافقم
    مورد ديگه اي هم كه هست اينه كه توي سرور هاي اينجا پلير حرفه اي كم پيدا مي شه ولي توي آي آر پلير حرفه اي خيلي بيشتر بود و سر ٦٠ تا ظرفيت اتحاد كلي بحث مي شد كه كي باشه و كي نباشه ...
    شخصاً هم توي .آي آر (سرور٧) و هم اينجا توي سرور ها ج.غ مي زدم (البته الان به علت كمبود وقت فقط ١٠٠٠ مي زنم) و همر ها هم به خاطر زياد بودن فارم سنگين تر از اينجا بود ولي الان همه به زور نيرو مي كشن و نيروهاشون براشون غنيمته! نمي شه به راحتي كوبيد به ناتار!

  4. تشکر saeed تشکر نمود
    پسندیدن saeed پسندید
  5. #3

    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    مشهد / تهران / قزوین / تبریز
    نوشته ها
    107


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 0 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط GomBa GomBa نمایش پست ها
    خوب یه سری صحبت هایی شده و یه حرفای خوبی زده شده.
    مورد به مورد بررسی کنیم که بشه جمع بندی کرد، 2 مورد هست: اثرهنری و واندر

    1- اثر هنری:

    ببین توربو جان برای بررسی اثر هنری خیلی چیزا رو باید در نظر گرفت. اینایی که اینجا میان فروم اکثرا بازیکنای خوبی هستن. یعنی اینقدر بازی براشون مهمه که میان و اینجا هم وقت میزارن و اکثرا درت تحلیل خوبی از مسائل دارن
    یه عده هم هستن که بازی مهمه براشون و نمیان اینجا. نمیخوام اونا رو از دور خارج شده در نظر بگیرم ها! حرفم چیز دیگه است.

    ببین من دستم به معادلات و ریاضیات خیلی خوب میچربه.
    مبنای معادلات دژکوب عنصر زمان هست. زمان مهمتر از تمامی عناصر دیگه هست تو این بازی. برای اینکه بچه ها متوجه بشن مثال میزنم:
    شما دهکده هات کم باشن، کراپ لندهات پایین باشن و اکانتت اوضاعش خیلی درام باشه، میتونی طلا خرج کنی و تند تند ساخت سریع و تعدیل بزنی و تا حدود خیلی خیلی زیادی عقب افتادگی رو جبران کنی. به شرطی که وقت بزاری و پول خرج کنی. پس میتونی این عقب افتادگی رو جبران کنی، یعنی یک صدمه از نوع جبران پذیر هست. ولی شما از نیرو عقب باش. یعی همه تروپ 50-15 دارن، شما 25-8 داری، یعنی تروپ شما نصف بقیه باشه، تا ته سرور هم که بازی کنیف به صورت مستقل از سرور نمیتونی هم تراز بشی، چون هر قدر پول هرج کنی، وقت بزاری و بازی بلد باشه، نمیتونی تایم ساخت این نیروها رو بدست بیاری، هیچ کس تو دنیا نمیتونه زمان رو جبران کنه! پس واضحه که زمان از همه چیز مهمتر هست

    حال چه ربطی داشت به صحبت؟ الان میگم:

    شما وقتی میای و بازیکنای سرور رو به 2 دسته طلا بخر و طلا نخر تقسیم میکنی، باید به این نکته هم توجه کنی که بازیکنای اصلی کدوم دسته ان؟
    اشتباه نکنید!!! نمیخوام اون بازیکنای ضعیف رو کم اهمیت جلوه بدم ها! نمیخوام بگم اونا تو بازی به حساب نمیان!! اتفاقا نقش مهمی دارن، ولی نقشی که دارن به اندازه اکانتیه که ساختن و زحمتی که کشیدن، غیر از اینه؟ حالا یه اکانتی میاد 4 تا بازیکن داره، هفته ای 100 هزارتومن داره طلا میخره، 24 ساعت آنلاینه و داره فعالیت میکنه. خوب این دسته با دسته اولی تو 1 سطح نیستن قاعدتا!! اصلا نمیشه اینا رو هم تراز کرد. حالا این بحث رو تعمیم میدیم به بازه های زمانی بازی:
    1- Game Start
    2- Mid-Game Period
    3-End Game Period

    تو این 3 بازه زمانی، سرور دچار ریزش بازیکن میشه همیشه. تو هر دوره بازیکنی که مال دور بعدی نیست از دور خارج میشه.
    مثلا میگن فلانی بازیکن End Game هست، یعنی تا ته سرور هست و اصل فعالیت های بازیش رو اون موقع انجام میده.
    تبصره: فعالیت های بازی رو از فعالیت های لیدری و پلن ریزی و کارهای گروهی جدا کنید.
    پس وقتی میگیم فلانی تا آخر سرور هست، یعنی اکانت موثر در انتهای بازی خواهد بود.
    یه بازیکنی هم میاد و در جنگ های وسط بازی یا همون Mid-Game میره. این بازیکن تروپش که از بین برن دیگه وقت نمیزاره و بازی رو ترک میکنه.
    یه بازیکنی هم هست که فوقش تا تایم کتیبه میاد جلو، بعد از کتیبه و در آغاز دوران Mid-Game از گردونه بازی خارج میشه و اکانتش یا فارم میشه یا دف ساز میشه یا پارکینگ میشه و.....

    حالا میایم و یه نگاه میکنیم از این زاویه ای که گقتم به اکانت های خوب سرور. اکانت هایی که سرنوشت بازی رو میخوان رقم بزنن. اکانت هایی که حضورشون سرور رو معتبر میکنه. کدوم اکانت ها؟! کلیه اکانت هایی که برای دوران End Game بازی میکنن. چون اون 2 دسته دیگه اصلا خیلی چیزا براشون مهم نیست! حالا مدیریت سرور بیاد و تمهیداتی بزاره که این بازیکنا برای پیشرفت بیشتر به بازیکنای دسته اول و دوم نیازمند باشن. اونم به چه دلیل؟ به این دلیل که میخوان طلای سرور تو خوش تولید بشه و نمیخوان دخالتی در روند مالی داشته باشن. این به این دلیل هست که مطمئن هستن بازیکنای End Game برای پیشرفت و ارتقا اکانت خودشون طلا خرج میکنن. در واقع این بازیکنا با خرید اجناس بازار ، طلای بازیکنای اون 2 دسته دیگه رو هم میدن، برای سرور هم درآمد زایی میکنن. پس قاعدتا مدیریت هیچ تلاشی برای تغییر این وضعیت نخواهد کرد!
    بازیکنای اصلی هم مخارج سرور رو میدن، هم خرج اکانت هایی که بعد از یه مدتی بازی رو رها میکنن. همه راضی خواهند بود به جز این دسته بازیکنا که باید هزینه زیادی رو متحمل بشن. پس این وضعیت هیچ وقت تغییر نخواهد کرد. مثال این وضعیت رو تا حدودی در اوایل سرورهای کام هم داشتیم

    2- بحث واندر ها مطرح شده:

    در مورد کلین کردن واندر و همرهای مورد نیاز و شرایط کار گروهی و اکانت های سرور، آقای توربو یه نظراتی داده، آرش سزار عزیز که از اساتیدعلوم هولدری واندر هست، نظراتی بسیار فنی تر و موشکافانه تر.
    اما بنده با آرش خیلی موافق هستم و نظراتم یکی هست. به دفعات در سرورهای مختلف واندر کلین کردیم و برای واندر پلنری کردیم.
    اما این نکته که از الان کسی بیاد و تحلیل کنه که در زمان کتیبه ها میشه واندرها رو به راحتی کلین کرد رو من خیلی روش حرف دارم.
    حکایت اون داستانی هست که از بیرون گود داد میزنن : لنگش کن!!
    تحلیل تیم فنی و مدیریت از این دفاع میتونه این باشه: عمدا این تعداد دفاع ریختیم تا کسی نتونه واندر رو به راحتی کلین و چیف کنه. هر کس واندر میخواد باید تروپش بکوبونه تو دیوار تا نصیبش بشه.
    اگه اینجوری میگفتن خیلی از حرف تکلیفش معلوم میشد

    اما خوب یه صحبت هایی هم کرده توربوی عزیز، کار تیمی و مسائل فنی بازی رو وسط کشیده. تا حدود زیادی حرفایی که زده درست هستن چرا که اصول بازی رو وسط کشیده. ولی یه نکته هم هست، شما باید دقت کنی که چجوری سختی برای تیم ها به وجود اومده. تا چه حد در توانشون هست که این مشکلات رو پشت سر بگذارن؟ اینا رو هم دقت میکنید؟ یک ساید با 20 تا اکانت خوب، این همه سختی براش زیاد نیست به نظرتون؟
    به نظر من باید واندر رو با توجه به بازی تحلیل کرد. نمیشه ما یه شرایط مطلق رو نظر بگیریم و با توجه به اون شرایط تحلیل کنیم موارد مختلف رو.
    یه لحظه شرایط عمومی سرور رو در نظر بگیریم.... وضعیت چگونه است؟
    وضعیت غارتی بسیار بسیار ضعیفه! بدلیل نداشتن فارم کافی و تعدد اکانت های غارتگر، وجود حیوانات در واحه ها و کمبود منبع در ناتارها، میزان رید حاصل از فارم زنی خیلی خیلی کمه. یعنی حداقل برای جنوب غرب که من کامل در جریان امور ریز و درشتش هستم اینجوریه. پس تروپ خیلی نمیتونن پر تعداد بشن چرا که با این وضعیت کسی نمیتونه خیلی تروپ سازی بکنه و قاعدتا تروپی که با این وضعیت ساخته میشه، خیلی عزیز هست برای بازیکنش و نمیاد به تارگتی مثل واندر بکوبه که مطمئنا تروپش از بین برن. پس خود این بحث و گرفتن تروپ از اکانت ها میشه یه داستان دیگه!! امیدوارم نیاد کسی بگه کار تیمی خوب باشه ولیدرها فلان باشن، این مشکل خیلی راحت حل میشه و اصن به وجود نمیاد چرا که تو این 1 زمینه کم کاری نمیشه حداقل از جانب جنوب غرب
    از طرفی بحث کمبود اثرهنری و عدم توانایی اکانت ها در ایجاد دهکده های جانبی جهت تامین منابع و گندم مورد نیاز نیروها، وارد این قضیه میشه.
    اگه خیلی دقیقتر نگاه کنیم، ما چندتا همر تو کل سرور داریم؟ تو هر ساید چندتا داریم؟ چندتا از این همرها توانایی واندر کوب شدن رو دارن؟ کی میتونه حداقل 6 ماه دیگه نیرو سازی کنه و گندم نیروهای ساخته شده رو با این وضعیت فارم ها تامین کنه؟ آیا کتیبه دزدین در آینده کار منطقی خواهد بود وقتی احتمال بدی 2 تا اکانت باید خلع تروپ بشن تا 1 کتیبه رو بزنی و بیاری، ایا تو این شرایط وضعیت داخلی سایدها به هم نخواهد ریخت؟
    آیا مدیریت سرورها و تیم فنی برای اینکه سرورها به این وضعیت نرسن فکری کردن؟ آیا کسی هست در این وضعیت بتونه خرج اکانت و گندم تروپش رو تا تایم واندرها بتونه تامین کنه؟ آیا تروپی که تا اون موقع به این شکل در بیاد، میتونه اسم همر رو خودش بزاره؟ آیا تلاشی در جهت بهبود اوضاع خواهد شد؟ و....
    درود به شرفت عارف جان

    خدا قسمت کنه بیاییم با هم کنتاکی بزنیم بازم ، مهردادو سوراخ کنیم خخخخخخ

    - - - Updated - - -

    عارف چان اشتباهی م.ص رفت سمت نپسندیدن ، میدونی که میخامت نمیشه ظاهرا برگشت از این موضوع

  6. #4

    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    محل سکونت
    جنوب غرب
    نوشته ها
    223


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 1 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط FaTeB نمایش پست ها
    درود به شرفت عارف جان

    خدا قسمت کنه بیاییم با هم کنتاکی بزنیم بازم ، مهردادو سوراخ کنیم خخخخخخ

    - - - Updated - - -

    عارف چان اشتباهی م.ص رفت سمت نپسندیدن ، میدونی که میخامت نمیشه ظاهرا برگشت از این موضوع
    سیامک عزیز می دونی که جات تو قلب منه بیا که این مهرداد رو هم بکشیم بیاری مبازی کنه. مگه با بازی بتونیم گیرش بندازیم!!

    فدا سرت!! منم یه بار همین مشکل برام پیش اومد یکی از پست های آرش سزار رو اشتباهی نپسندیدن زدم راهی نداره برای برگشت.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط viero نمایش پست ها
    با تشكر از عارف عزيز
    منم با نظر شما كاملاً موافقم
    مورد ديگه اي هم كه هست اينه كه توي سرور هاي اينجا پلير حرفه اي كم پيدا مي شه ولي توي آي آر پلير حرفه اي خيلي بيشتر بود و سر ٦٠ تا ظرفيت اتحاد كلي بحث مي شد كه كي باشه و كي نباشه ...
    شخصاً هم توي .آي آر (سرور٧) و هم اينجا توي سرور ها ج.غ مي زدم (البته الان به علت كمبود وقت فقط ١٠٠٠ مي زنم) و همر ها هم به خاطر زياد بودن فارم سنگين تر از اينجا بود ولي الان همه به زور نيرو مي كشن و نيروهاشون براشون غنيمته! نمي شه به راحتي كوبيد به ناتار!
    درود بر شما
    قضیه نبود بازیکن حرفه ای به میزان کاقی خیلی خیلی مهمتر از اون چیزی هست که به نظر میاد. من نمیدونم اینجا کسی هست که تو این سرورها، سرور نرمالی رو تا آخر بازی کرده باشه که بتونه از تجربیاتش در این سرورها به ما اطلاعات بده؟

    دقیقا نکته ای که اشاره کردی خیلی قابل بحث هست! واقعا زمانی بود که اکانت ها برای اومدن به اتحادها سر و دست میشکوندن! هر کسی رو نمیاوردیم داخل اتحادها. چرا؟ چون بازیکن خوب زیاد بود. اما اینجا نیست.

    به نظر من کلا اینجا رو نمیشه با سرورهای دژکوب قیاس کرد از هیچ لحاظی، فقط ظاهر بازی شباهت داره. ولی جریانش بسیار متفاوت هست
    میشه اینجوری گفت: این دژکوب هست، اونا دژکوب


    الان من لیدر ساید هستم، ولی همینجا دارم میگم واقعا دلم نمیاد به هیچ وجه تروپ بچه ها رو بخوام برای واندر بفرستم. چون دارم میبینم چجوری دارن زحمت میکشن و گلد خرج میکنن و وقت میزارن که توی این بی فارمی بتونن یه تروپی بدن بیرون که شاید بشه بهش گفت نیمچه همر!!! خیلی بعید میدونم همر ببینیم تو این سرور! اگه دیدیم باید مغز و دست اون بازیکنایی که همر ساختن رو بوسید واقعا!!

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Hawk نمایش پست ها
    سلام




    همشو این یارو صاحب کارخونه میخره دیگه تو ساید شما


    حالا اسمشو نمیگم کسی خبر نداره کارخونه داره

    کارخونه دار که زیاد داریم اینجا!! کدومش رو میگی؟
    AreF

  7. تشکر WondeR, viero تشکر نمود
    پسندیدن WondeR, viero پسندید
  8. #5

    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    محل سکونت
    !Sw For Ever
    نوشته ها
    319


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 0 پست

    عارف عزیزم تو اراده کن من همرو میزم به واندر :دی البته همون نیمچه همر بگیم بهتره =)
    ویرایش توسط WondeR : 12-16-2014 در ساعت 07:06 AM دلیل: !!! Be To Che
    اين بود دنيايي که بخاطرش لگد به شکم مادرم ميزدم؟
    کاش پاهايم ميشکست...

  9. #6

    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    163


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 0 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط gomba gomba نمایش پست ها




    کارخونه دار که زیاد داریم اینجا!! کدومش رو میگی؟


    سلام چطوری عارف





    همون یارو تپله چهار تیکه گوشته:d
    ویرایش توسط Hawk : 12-16-2014 در ساعت 06:41 PM

    دژکوب واقعیلطفا ثبت نام کنید.
    Hawk TC2 r3
    Green empire s6 r2
    LiLipood s8 r1
    PiPatalHa ts14 r1
    فقط چندتاشهلطفا ثبت نام کنید.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •