نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1421

موضوع: بحث و گفتگوی بازیکنان e1

Threaded View

  1. #11

    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    نوشته ها
    197


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 0 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط 3zar نمایش پست ها
    باسلام
    شما درست میگید دوست عزیز
    منم اینجا همین بحث را مطرح کردم و سوال منو با یه سوال جواب دادن و بعدش هم هیچ
    این مسئله خیلی مهمه و واقعا نمیشه ازش گذشت
    دفاع ناتار چه تو واندرها و چه واسه کتیبه ها باید با سطح همرهای سرور متناسب باشه
    و اگر تو همین تایم از سرور هم درست بشه, بهتر از اینه که به سرورهای بعد موکول بشه
    امیدوارم مدیران محترم هرچه زودتر یه فکری براش بکنن
    چون اینجوری واقعا بالانس بازی بهم میخوره
    بعضی بازیکنها هستن که از همون اول سرور به هوای تسخیر واندر برنامه ریزی کردن و الان دارن به مشکل بر میخورن
    همین امروز همر چند اکانت با نیروی عمارت دانش آنلایز شد. همین اکنون چند اکانت بزرگ سرور فقط با نیروی یک دهکده خود می تونند بیش از 50 درصد دف عمارت دانش رو کلین کنند. در ضمن دژکوب بازی گروهیه. قطعا تک تک پلیرهای یک اتحاد برای گرفتن چندین عمارت دانش برنامه ریزی نخواهند کرد پس با کار گروهی میشه پس از تسخیر عمارت دانش آنرا حفظ کرد. همچنین در آینده نزدیک قبل از آزاد شدن کتیبه ها حتی با همر یک دهکده هم میشه عمارت دانش رو کلین و تسخیر نمود. با توجه به پاپ اشتباه عمارت دانش و عدم وجود سربازخانه یا اصطبل این دهکده ها در حال حاضر و طی هفته های آتی نیروسازی نخواهند کرد.
    قوی تر بودن دفاع دهکده های عمارت دانش مطلوب ساید ها و اتحادهایی است که از لیدری قوی و انسجام بیشتر برخوردار هستند. در این حالت این گروه با افزایش دفاع دهکده های عمارت دانش نسبت به پلیرهای با سک بازی انفرادی و تک محوری، موفقیت بیشتری خواهند داشت.
    کاهش نیروهای عمارت دانش مطلوب پلیرهای با سبک بازی انفرادی خواهد بود. با کاهش نیروهای عمارت دانش این گونه سبک بازی و بازی انفرادی موفقیت بیشتری خواهد داشت.

    اما در مورد اثر هنری:
    کاهش اثر هنری در حراجی به نفع عده ای از پلیرهاست و افزایش اون به نفع عده ای دیگر.
    کمبود اثر هنری برای پلیرهایی که توان خرید سکه ندارند و سکه مورد نیاز خود رو از طریق حراجی تامین میکنند مطلوب می باشد. به صورت تخمینی بازی های آنلاین این رقم بیش از 90 درصد می باشد. معمولا برای این افراد تامین سکه اهمیت بالاتری نسبت به تامین امتیاز فرهنگی از طریق اثر هنری دارد. این افراد امتیاز فرهنگی مورد نیاز خود را از طریق دیگر تامین می کنند.
    افزایش اثر هنری مطلوب پلیر های تاپ سرور است که سکه مورد نیاز خود را خریداری میکنند. طبق همین آمار این رقم کمتر از 10 درصد می باشد. در این حالت با کاهش قیمت اثر هنری این افراد سکه کمتری در حراجی صرف می کنند. برای این افراد تامین امتیاز فرهنگی از طریق اثر هنری اهمیت بیشتری نسبت به تامین سکه دارد.

    کاهش اثر هنری در حراجی قابل جبران با برگزاری جشن و یا افزایش پاپ یا بدست آوردن اثر هنری در ماجراجویی خواهد بود. اما تزریق اثر هنری و عواقب آن قابل جبران نیست.
    ویرایش توسط Turbo : 12-15-2014 در ساعت 02:09 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •