همین امروز همر چند اکانت با نیروی عمارت دانش آنلایز شد. همین اکنون چند اکانت بزرگ سرور فقط با نیروی یک دهکده خود می تونند بیش از 50 درصد دف عمارت دانش رو کلین کنند. در ضمن دژکوب بازی گروهیه. قطعا تک تک پلیرهای یک اتحاد برای گرفتن چندین عمارت دانش برنامه ریزی نخواهند کرد پس با کار گروهی میشه پس از تسخیر عمارت دانش آنرا حفظ کرد. همچنین در آینده نزدیک قبل از آزاد شدن کتیبه ها حتی با همر یک دهکده هم میشه عمارت دانش رو کلین و تسخیر نمود. با توجه به پاپ اشتباه عمارت دانش و عدم وجود سربازخانه یا اصطبل این دهکده ها در حال حاضر و طی هفته های آتی نیروسازی نخواهند کرد.
قوی تر بودن دفاع دهکده های عمارت دانش مطلوب ساید ها و اتحادهایی است که از لیدری قوی و انسجام بیشتر برخوردار هستند. در این حالت این گروه با افزایش دفاع دهکده های عمارت دانش نسبت به پلیرهای با سک بازی انفرادی و تک محوری، موفقیت بیشتری خواهند داشت.
کاهش نیروهای عمارت دانش مطلوب پلیرهای با سبک بازی انفرادی خواهد بود. با کاهش نیروهای عمارت دانش این گونه سبک بازی و بازی انفرادی موفقیت بیشتری خواهد داشت.
اما در مورد اثر هنری:
کاهش اثر هنری در حراجی به نفع عده ای از پلیرهاست و افزایش اون به نفع عده ای دیگر.
کمبود اثر هنری برای پلیرهایی که توان خرید سکه ندارند و سکه مورد نیاز خود رو از طریق حراجی تامین میکنند مطلوب می باشد. به صورت تخمینی بازی های آنلاین این رقم بیش از 90 درصد می باشد. معمولا برای این افراد تامین سکه اهمیت بالاتری نسبت به تامین امتیاز فرهنگی از طریق اثر هنری دارد. این افراد امتیاز فرهنگی مورد نیاز خود را از طریق دیگر تامین می کنند.
افزایش اثر هنری مطلوب پلیر های تاپ سرور است که سکه مورد نیاز خود را خریداری میکنند. طبق همین آمار این رقم کمتر از 10 درصد می باشد. در این حالت با کاهش قیمت اثر هنری این افراد سکه کمتری در حراجی صرف می کنند. برای این افراد تامین امتیاز فرهنگی از طریق اثر هنری اهمیت بیشتری نسبت به تامین سکه دارد.
کاهش اثر هنری در حراجی قابل جبران با برگزاری جشن و یا افزایش پاپ یا بدست آوردن اثر هنری در ماجراجویی خواهد بود. اما تزریق اثر هنری و عواقب آن قابل جبران نیست.