نظرات خود رو در مورد قوانین عمارت دانش این سرور بیان کنید.
نمایش نسخه قابل چاپ
نظرات خود رو در مورد قوانین عمارت دانش این سرور بیان کنید.
سلام
اقا امید ممنون از زحماتی که برای این سرور میکشید تا به جذابیت اون اضافه بشه
من به ذهنم رسید که با این نحوه عمارت دانش لیدر ها از بازیکنای ساید میخوان که به واندر ساید منابع و پشتیبان اعزام کنن برای اینکه مشخص بشه که کدوم بازیکنان با ساید همکاری کرده گزارشات هست یعنی ارسال حجم زیادی گزارش که واقعا وقت گیره .چون پلیری رو واندر نیست که حجم نیرو و منابع ارسالی رو تائید کنه و باید از کجا فهمید که گندم واندر تا چه میزان منفی هست
یه کم بدبینانه تر این قضیه رو میشه اینجور عنوان کرد که پلیر ها بعد از کمی جا به جایی نیرو یا منابع متاسفانه شاید مدیریت رو زیر سوال ببرن برای دست بردن تو بازی
حالا دوستان هم نظرشونو اعلام میکنن تا ببینیم ...
یه سوال آقا امید
این قانون برای همه سرور های جدیده ؟!
اگه اینطوره که خیلی بده
چون بزودی هم ورژن 5 داره میاد و اون هم تغییرات زیادی داره اعمال میکنه. من با تغییر دادن این ورژن اونم به این صورت که تقریبا تمام پلن های از پیش تعیین شده به هم میرزه مخالفم.
بازم منتظر جواب شما میمونیم
میزان منابع ارسالی به هر عمارت دانش توسط امتیاز تعصب یا ارق قابل تشخیصه. حتی میشه مشخص کرد که بازیکن به کدوم ساید کمک میکنه. و بازیکن در ازای ارسال منابع امتیازشو (پیروزی)دریافت میکنه.
برای ارسال نیروی پشتیبان هم کاربر امتیاز دفاعی میگیره و در صورت حمله به عمارت دانش با رشد امتیاز های دفاعی سهم هر بازیکن مشخص میشه.
البته این ایده خام هست و این نقطه نظرات کمک میکنه تا این ایده رو آسیب شناسی کنیم.
سلام
کار بسیار عالی هستش , امید وارم زیبا تر بکنه سرور رو .
فقط اینا :
{5} درصد سرعت بیشتر ساخت لشکریان
{5} درصد سرعت بیشتر حرکت لشکریان
{5} درصد مصرف گندم کمتر
{5} درصد ظرفیت مخفیگاه بیشتر
...
به جای اینکه همشون به ساید تاثیر بزارن ! تو هر سطح از عمارت دانش یکی تاثیر بزاره ! یعنی اگر سطح عمارت مثلا" شد 10 مخفیگاه 5% افزایش پیدا کنه و یا مثلا" شد 100 10% سرعت حرکت لشکریان زیاد بشه با نصف شدن مصرف گندوم !
یا مثلا" خاصیت کتیبه ها رو میتونید بزارید رو واند مثلا" واندر از سطح 50 تا 50 کتیبه احمق بشه برای کل ساید ! همچین چیزای :دی
نمیشه واندر رو همیشه تو یه لول نگه داشت اگه تیم های خوبی بیان و هی بزنن ! پس بازه ی باشه قدرت ها خوبه (از 50 تا 59 فلان قدرت)
اینکه همه ی امتیازات بالا اضافه بشه خوب نیست.
آیا موقعی که به واندر ها حمله میشه در جای یا بخشی (بخش مربوط به واندر ها ) مشخص خواهد شد؟ یعنی به این صورت که حمله ی در راه است در این تایم به واندر خواهد رسید !
تو واندر گندوم منفی داریم؟
منابعی که فرستاده میشه به واندر کی تعیین میکنه چی تو واندر آپ شه؟ دیوار و ....
منابع عمارت دانش چرا باید غیر قابل غارت باشه؟
{گندم نیروهای پشتیبان ارسالی به عمارت دانش از دهکده ارسال کننده تامین خواهد شد}
یه سری سوال باید اینجا طرح بشه :
ایا امکان داره چندین تیم به واندر نیرو بفرستن؟ اگر بفرستن چطوری گندوم رو تامین کنند؟ از کجا متوجه بشن چقدر انبار گندوم داره؟
یه پیشنهاد - بهتره واندر در هر دوره به یک نفر از افرادی که در ساید هستن داده بشه - مثلا" کسی که تو لیگ پادشاهان اول شد ! به اون داده بشه اما هیچ کاری نتونه بکنه فقط بتونه به گندوم و مقدار نیرو و حملاتی که روش داره انجام میشه نظاره بکنه - یا واندر رو هم سایدی ها تعیین کنند به چه کسی داده بشه با نظر سنجی خودکار یا نیدونم یه چیزی دیگه .
فعلا تا اینجا :دی
دوستمون هادی هم مسائل خوبی رو عنوان کرد به نظر من هم لازم هست که یکی از پلیر های ساید رو واندر باشه اما از اونجا که یه نفری نمیشه رو واندر بود و باید چند نفر همکاری کنن متاسفانه همون حرف و حدیث های همیشگی پیش میاد و مهم این هست که اون نفر منتخب کی باشه که بشه واندر رو سپرد بهش .
یه پیشنهاد دارم که شاید بشه بهش کمی شاخ و برگ داد میشه کنار این 4 تا واندر چند تا واندر هم برای ناتار ها در نظر گرفت که باواندر های دیگه رقابت کنن و با حمله به این واندر ها سرور مهیج تر هم میشه
بله این ایده به نظر جذاب تر میاد اما مشکلی که هست اینه که باید دید کدوم امتیاز برای کاربران مهم تره تا برای لول های بالاتر در نظر گرفته بشه. به طور مثال بازیکنی نیاز به سرعت بیشتر لشکریان داره اما بازیکن دیگه ای ساخت سریعتر مد نظر هست. حالا یکی میگه باید عمارت دانش ارتقا پیدا کنه و دیگری معتقده که سطح کنونی کافیه.
در حال حاضر خیر. قبل از حمله جایی مشخص نمیشه.نقل قول:
آیا موقعی که به واندر ها حمله میشه در جای یا بخشی (بخش مربوط به واندر ها ) مشخص خواهد شد؟ یعنی به این صورت که حمله ی در راه است در این تایم به واندر خواهد رسید !
هنوز مشخص نیست. آیا واندر پارکینگی باشه که کاربران نیروهاشون رو برای فرار از تلفات گندم منفی اونجا پارک کنن با ریسک از بین رفتن در اثر حمله یا طمع کسب امتیاز پیروزی؟ مشخص نیست هنوزنقل قول:
تو واندر گندوم منفی داریم؟
هیچ ساختمان یا منابعی آپ نمیشه. فقط عمارت دانش. منابع همه سطح صفر هستند و از طریق بازیکنان ساید تامین میشوند. ظرفیت انبار ها نیز نامحدوده و ارسال منابع باعث هدر رفتن اونها نمیشهنقل قول:
منابعی که فرستاده میشه به واندر کی تعیین میکنه چی تو واندر آپ شه؟ دیوار و ....
برای جلوگیری از احساس تبانی یا خود تبانی. فکر کنید پلیر a از یک ساید برای عمارت دانش خود منابع بفرسته و پلیر b از همون ساید که بنا به دلایل محدودیت پوش یا غیره یا هر دلیلی اون منابع رو نمی تونه مستقیم از a بگیره از دهکده عمارت دانش بزنه.نقل قول:
منابع عمارت دانش چرا باید غیر قابل غارت باشه؟
عدم امکان غارت این دهکده به پلیرهای که می خواهند به عمارت دانش خود منابع بفرستند احساس اطمینان میده
این قسمت هنوز خام هست. ممکنه گندم از دهکده ارسال کننده تامین بشه. یا اتفاق دیگه ای بیوفته که مشخص نیست هنوز.نقل قول:
{گندم نیروهای پشتیبان ارسالی به عمارت دانش از دهکده ارسال کننده تامین خواهد شد}
یه سری سوال باید اینجا طرح بشه :
ایا امکان داره چندین تیم به واندر نیرو بفرستن؟ اگر بفرستن چطوری گندوم رو تامین کنند؟ از کجا متوجه بشن چقدر انبار گندوم داره؟
اگه واندر به پلیر داده بشه بحث های دادن پسورد و خرابکاری ها پیش میاد. مطمئنا پلیری که عمارت دانش در دستشه پسوردشو به چند تا از هم سایدی هاش خواهد داد که این قضیه باعث افزایش احتمال خرابکاری در سرور میشه.نقل قول:
یه پیشنهاد - بهتره واندر در هر دوره به یک نفر از افرادی که در ساید هستن داده بشه - مثلا" کسی که تو لیگ پادشاهان اول شد ! به اون داده بشه اما هیچ کاری نتونه بکنه فقط بتونه به گندوم و مقدار نیرو و حملاتی که روش داره انجام میشه نظاره بکنه - یا واندر رو هم سایدی ها تعیین کنند به چه کسی داده بشه با نظر سنجی خودکار یا نیدونم یه چیزی دیگه .
فعلا تا اینجا :دی
هر ساید 4 تا واندر داشته باشه یه این صورت که :
1.واندر چکمه ( از 1% تا 100%)
2. واندر مرتاض از 1% تا 100%)
3.واندر مخفیگاه (1% تا 100%)
4. واندر جنگ اموز (از 1% تا 100%) ( با این یکی زیاد موافق نیستم چون همه سعی میکنن زوم کنن روش! و بازی تک بعدی میشه! )
(منظورم ار 100% یعنی 100% تاثیره کتیبه برای مثال جنگ اموز کوچک - یعتی %100 = 1/2 سرعت ساخت!)
خوب اگه بخوایم به این صورت در نظر بگیریم هر ساید میتونه بالانس های خودشو داشته باشه! مثلا یه ساید بیشتر رو چکمه و مرتاض کار کنه و سطحش رو ببره بالا و ..
اگه بخواد هر سطح یه چیزه جدید بده نمیشه هیجوقت جوری چید که اخرین سطح بهترین سطح باشه!
شاید یکی چکمه رو به مرتاض ترجیح بده و ...!
میشه واسه اتحاد ها هم یه گذینه ای به نام ( همپیمان در شگفتی با : (نام ساید) ) درست کرد که مثلا یه ساید فقط رو چکمه کار کرده و یه ساید دیگه فقط رو مخفیگاه خوب اون ساید که رو مخفیگاه کار میکرده سایده ضعیفی بوده و می خواسته با این کار دووم بیاره و حالا که پا گرفته با یه ساید دیگه هم پیمانه شگفتی میبنده به این صورت :
1- فقط میشه با یه ساید پیمان بست
2-بعد از بستن پیمان 24 ساعت طول می کشد تا فعال شود ( تا 24 ساعت میشه پیمان را شکست و هیچ اتفاقی نمیوفتد!)( به دلیل انتخاب اشتباه , هک , و ...)
3-یعد از فعال شدن تا 2 هفته نمیشه پیمان را شکست !
4- بستن پیمان تاثیرات واندر ها را انقال میدهد ( شگفتی های همشکل تاثیری ندارند! مثلا مرتاض رو مرتاض تاثیری نداره)
5-اگر پیمان شکسته بشه 50% سطحی که از شروع فعال شدن تا موقع شکستن پیمان بر واندر اضافه شده کم میشه ( مثلا اگه واندر 50 بوده 6 سطح رفته بالا و الان 56 است بعد شکسته شدن 53 میشه! 3=3-6 )
6- واسه اینکه تبانی نشه بعد از فعال شدن , تاثیر به این صورت باشه که روزه اوال 10% روزه دوم 15% و .... تا روزه 14 ام به 100% کامل برسه (100% کامل از اون سطحی که هست مثلا اگه 10% مرتاض هست بعد از 14 روز 10% مرتاض به صورت کامل فعال بشه)
7- هرچقدر سطح واندر هم پیمان شما پایین بیاد به انداره 1/4 ان سطحه واندر ساید حودتان هم پایین میاد ( اینجوری سایدی که میخواد پیمان ببنده سعی میکنه حواسش به همه چیز باشه و با یه پلن درست بره جلو.. و همینطور این باعث میشه موقغی که هم پیمانی بین دو ساید هست یکی از انها سو استفاده نکنه!)
به نظرم اینجوری تو بازی یکم چالشه بیشتری ایجاد میشه!
اگه غلط املایی ای چیزی بود به بزرگی خودتون ببخشید :دی
داداش هنوز سه روزه سرور شروع شده میشه بگید تو یه سرور با این همه تغییرات شما منظورت از پلن دقیقا چیه
ما عملا دژکوب بازی نمیکنیم این یه بازی جدیده
شما هر بازی ای که میکنی واسه خودت پلن میزی از بالا بردن اولین کراپ بگیر تا متا بستن با یه سایده دیگه و .... !
بیس این سرور همون دژکوبه عملا دارین دژکوب بازی می کنین اما یکم تو کتیبه و واندر تغییرات ایجاد شده همین! تاپ تن هم تغییر کرده.
معنی پلن هم اگه جویا بشی یعنی روش بازی , انتخاب بهتر و ...
اینجا هم قراره نظر و ایده هامون رو بدیم مگه شما الان میتونی واندر ببری بالا که امید جان اومده پست زده درباره واندر ها و ایده هایی که بیان کرده!
این خیلی خوبه ، فقط فک نمیکنم سایدها خیلی زیاد با واندرهای هم کاری داشته باشن وبیشتر به فکر واندر خودشون خواهند بود. اگه مثلا بشه وقتی جنگ آموز یه سایدی رو 50 تا میاری پایین 10 تا بره رو جنگ آموز تو(20% رو همینطوری گفتم) خیلی خوبه، نه غلام ؟ :دی
- - - Updated - - -
اصلا خیلی خوب میشه. هی واندر سایدهای دیگه رو میزنی که که با یه تیر دوتا نشون زده باشی. هم مال خودت بالا بره هم مال اونا بیاد پایین. اینطوری بالاخره یه انگیزه ای هم میشه واسه خرج کردن همر
بردیا جان اول از شما معضرت خواهی میکنم چون فک میکنم که نحوه بیان موضوع از طرف من خوب نبود
ولی منظور من از پلن برای اکانت نبود پلن تیمی رو میگم
واقعا خود من الان گیج شدم یه مقدار که تکلیف کارای تیمی که انجام میدادیم الان چیه
یه کارایی که عملا دیگه اصلا باید بیخیال بشیم و بجاش یه کارای دیگه باید جایگزین بشه چون کلا سبک بازی عوض شده
این که میگم عملا داریم یه بازی جدید رو بازی میکنیم به مرور متوجه میشید
الان ما تو بازی با این شرایط عملا مثل کسایی هستیم که فقط با ایتم های بازی کاملا اشنا هستیم ولی اینکه باید در ادامه چکار کنیم ...
سلام
بهتره امتیاز غارت هم دخیل باشه تو امتیاز کل
اگر قراره کل امتیاز هجومی باشه مثلا نفر اول 200 تا کشته و 100000 تا غارت کرده
حالا امتیاز ایشو نجای اینکه بشه 200 بیاد با 1/1000 غارتش هم جمع بشه در ای نصورت امتیاز کلشون بدون در نظر گرفتن دفاع و امتیاز هم اتحادی ها بشه 300 !
این جوری غارت هم در امتیاز گرفتن نقشی خواهد داشت و غارت هم جزو بازی حساب میشه d:
چون الان غارت اصلا در امتیاز پیروزی هیچ گونه تاثیری نداره
هرچه زود تر این امتیاز هم دخیل بشه به نظر من بهتره این جوری فقط کسانی که داخل مهاجمین هستن نفرات 1-10 پیروزی نمیشن و غارت هم امتیاز ها رو تغییر میده
تشکر از پیگیریتون
در قسمت اول باید بررسی بشه افزودن چند عمارت دانش باعث پیچیدگی انجام محاسبات پیروزی و ساید بندی نمیشه؟
تجربه ما نشون داده هرچقدر مسئله پیچیده تر باشه تفکر دستهای پشت پرده و تقلب، بیشتر (البته برای اندکی از کاربران) تداعی میشه. همچنین بهتره که تا حد ممکنه چالش بازی رو آسون تر و روان تر کنیم تا عده بیشتری بتونن وارد گود شده و در رقابت سهیم باشند.
خوب اینکه بازیکن چی میخواد مهم نیست , مهم اینکه ساید چی میخواد و این باعث میشه لیدر های تعیین بشه و یا رای گیری های داخل ساید و و و که اینو باید سپرد به خود بازیکنان ساید - بعضی وقتها ممکنه درگیری تو ساید بیاد جلو بعضی وقتها نه ! که مونده به هماهنگی هر سایدی !نقل قول:
نوشته اصلی توسط omid
شما فقط بهتره رو اینکه چه سطحی مال چه کتیبه یا امتیازی باشه فکر کنید. (بهتره به امتیازت یه افزایش منابع هم اضافه کنید.)
خوب این باید مشخص باشه چون وقتی قرار هست از واندر هم ساید مربوط دفاع کنه باید بدونه کی حمله میشه کی نمیشه ! چون اگه یه پلن برن رو بکس یه ساید همه دفاع ها رو واسه اکانت ها جمع میکنن و بعد یهو میبینن واندر پر پر شد !نقل قول:
نوشته اصلی توسط omid
چون ارتقاع واندر سخت هست باید معلوم باشه کی و چی حمله میشه بهش .
این نظر منه:نقل قول:
نوشته اصلی توسط omid
اگر گندوم منفی نداشته باشیم : واندر بهترین محل برای پارگینگ میشه و نیرو های میلیونی توش جمع میشه اینم ریسک از دست دادن نیرو نمیشه خیلی راحت یه ساید میتونه از واندرش دفاع کنه بدون مشکل گندوم و با نیرو های میلیونی که جمع میشه توش هر همری بیاد طرفش 0 میشه بدون اینکه خسارتی بزنه ! و چون واندر پایین نمیاد هر سطحی بخوان نگه میدارنش و استفاده میکنن مثلا" جنگ آموز که این به ضرر میشه ! مقدار تولید نیرو میره بالا در طی زمان و نیرو تو واند بیشتر یهو میبینید که تو واندر از یه ده یه نفر یه میلیون تبرزن هست ! و این فرد میخواد یه نفر رو بزنه 200 کیلو رو بک میده میره طرف رو میزنه ! ولی بازم نیرو داره ! هی بک میده میزنه ! خیلی چیزا میتونم در بیارم از بی گندومی که بهتر نیست بگم :دی
میشه برای رفع این مشکلات برای نیرو های داخل واندر هم تایم تعریف کرد مثل ایتم قهرمان تا وقتی تایمش تموم شد خودکار برگرده نیرو ها.
و اگر گندوم منفی داشته باشیم:
این مورد هم اگر یه ساید نبینه چقدر داخل واندر نیرو هست چطوری گندوم منفی رو تامین کنه؟
کلا" اگر گندوم منفی داشته باشیم باید دسترسی به واندر باشه .
خوب دیوار چی ؟ دیوار یه عامل مهم تو دفاع هست ! اگه این نباشه که واندر خیلی راحت میاد پایین از طرف دشمن !نقل قول:
نوشته اصلی توسط omid
خوب , واندر رو هم سایدی نتونه غارت کنه , ولی ساید های مقابل بتونن غارت کننش ! غارت باعث میشه نزارن ارتقاع بدن و ساید به فکر این میفته که دفاع کنه و از منابع واندرش محافظت کنه ! و اینکه اگر یک نفر از ساید دیگر به واندر ساید دیگری حمله میزنه این حقو باید داشته باشه که اگر حملش موفقیت بود منابعی برای لذت و جبران مقداری از نیرو هاش گیرش بیاد !نقل قول:
نوشته اصلی توسط omid
به این صورت بهتره - یه ساید نتونه واندر خودش رو غارت کنه ولی ساید های دیگه بتونه بزنه .
اینم که بحثش با بحث های بالای قاطی هست . بالای ها مشخص بشن اینم خودکار مشخص میشه .نقل قول:
نوشته اصلی توسط omid
اگر قرار نیست به کسی داده بشه ؛ که حرف شما درسته . باید یه راهی ایجاد بشه تا از واندر محافظت کرد.نقل قول:
نوشته اصلی توسط omid
به نظره من هم عالیه و معلومه که روش فکر شده و ممکنه کامل ترم بشه
این حرکت سرور رو خیلی بیشتر دژکوب کرد
چیزی که بود قبل این به نظره من دژکوب نبود
برای اینکه دوستان دچار اشتباه نشوند قوانین نهایی رو مجددا مطالعه بفرمائید:
قوانین عمارت دانش سرور بی پایان
فقط یه سوال که جوابش میتونه چالش بر انگیز باشه
نقش خزانه چی میتونه باشه تو سرور؟
سوال : اگه نیرو های پشتیبان قابل پس گرفتن نباشه , چرا باید نیرو بدیم به واندر؟ مطمئنن اینطوری که میگید باشه هیچ کس نیرو به واندر نمیده ! ارسال پشتیبان بدون برگشت جای تامل زیادی داره !
[*]امکان ارسال منابع/پشتیبان از دهکده ای در یک ساید به عمارت دانش در ساید دیگر نیست.
یکی تو جنوب غرب باشه و بره تو جنوب شرق دهکده بزنه , با دهکده ی که تو جنوب شرق داره میتونه واندر جنوب غرب رو بزنه؟
بهتر نیست اینکه هر اکانت مال کدوم ساید هست رو پایتخت مشخص کنه؟ یعنی پایتخت تو جنوب غرب باشه این اکانت مال جنوب غربه .
بازی بدون کتیبه لذتشو کمی از دست میده , یعنی داده , حالا هم که واندر اضافه شده کمی هیجان ایجاد شده ولی بازم واندر اونجوری که باید تحریک کنه ساید های دیگه رو , واندر ساید های دیگه رو بزنن و سطحش رو بیارن پایین نمیکنه , باید جوری طرح ریزی بشه که بازیکنان رو تحریک کنه به دفاع دادن یا حمله کردن به واندر ها .
- - - Updated - - -
و اینکه بلخره مشخص نشد واندر ها دیوار دارن یا نه؟
- - - Updated - - -
البته گفتید ندارن , ولی این خیلی بده , باعث میشه یه ساید راحتر از اون چیزی که فکرشو میکنیم وانرد ساید دیگه رو بیارن پایین
در مورد علت دادن نیروی پشتیبان به خاطر امتیازی که ازون کسب میشه. همونطور که میدونید یک پنجم پوینت دفاعی در امتیاز پیروزی تاثیر داره. به طور مثال سناریو زیر رو در نظر بگیرید.
شما 4000 نیزه دار دارید که در دفاع مقابل 4000 گرزی به شما حدود 3300 پوینت دفاعی میدهند که 660 پوینت پیروزی برای شما در بر خواهد داشت. اما ارسال کلیه این نیروها به عمارت دانش برای شما 4000 امتیاز پیروزی در بر خواهد داشت!
در مورد دهکده های متجاوز در هر ساید نقطه استراتژی بازی خواهد شد. بدین ترتیب که نگهداری اون دهکده برای بازیکن ساید دیگه میشه چالش و گرفتن این دهکده توسط بازیکن های ساید میزبان میشه هدف.
در مورد تحریک پذیری این نوع عمارت دانش عرض شد باید صبر کنیم و نتیجه رو ببینیم. چون نوشته شده که این قوانین ممکنه تغییر کنه.
در مورد دیوار چون گندم منفی در این دهکده ها تلفات نداره شاید نبود دیوار یه مزیت باشه تا عیب.
خوب , به فرض الان تو لیگ پادشاهان بعد از چند ماه بازی یک تعداد همیشه در نفرات برتر هستن و یه تعدادی بیین رتبه های 50 الی آخر دسته و پنجه نرم میکنن ؛ به نظر شما فقط این نفرات برتر از 1 تا 20 یا 30 همیشه و هر هفته بیشترین امتیاز پیروزی رو کسب نخواهند کرد؟
اینکه واندر فقط امتیاز پیروزی بده قدرت نفرات برتر سرور رو بیشتر میکنه تا همیشه تو قسمت پیروزی اول باشن و جایزه هاش رو به جیب بزنن !
بیشتر با این طرح بالایی ها با کمکی که پایینی ها به واندر خواهند کرد بیشتر سود خواهند برد و همیشه برنده خواهند بود.
واندر بهتره خاصیتی داشته باشه تا همه سود ببرن .
و اینم اضافه کنم , امتیاز پیروزی هر هفته ریستات میشه و 0 میشه ولی امتیاز دفاعی ریستات نمیشه , پس من نیرو هامو نمیفرستم به واندر چون یه جایی به درد خودم میخوره و هر چقدر امتیاز دفاعیم بیشتر باشه به همون نسبت اطرافیان ترس حمله به من رو خواهند داشت.
خوب همه پادشاهان که از یک ساید نیستند که فقط اون ها سود ببرند! بنابراین باز هم بین چهار ساید رقابت خواهد بود.
حالتی رو فرض کنید که بیشتر نبرد ها در واندر ها باشه درسته شما در این مثال همه 4000 نیروتون رو ارسال نمی کنید اما قطعا ارسال 660 تا ازونها برای دریافت پوینت معادل وسوسه انگیز خواهد بود.
درود
اقا اضافه شدن واندر به سرور خیلی خوبه ولی باید قابل تسخیر باشه به نظرم تا یه نفر بتونه هدایتش کنه!مثل این میمونه که یکی یه شهر بازی راه بندازه بگه هرکی دوس داره کمک کنه و ازش استفاده کنه خب یکی فقط میاد مفت خوریشو میکنه یکی هم زحمت میکشه و اندازه ی همون مفت خور :دی سود میبره پس بهتره تحت تصرف یه نفر باشه و موقعی که 100 شد واندرش ریست شه و دهش توسط ناتار چیف شه و اگه خواست باز بره تسخیر کنه :دی
به نظر من اگر واندر اضافه بشه یه چیزی مثل سرور های معمولی میشه.
حالا اگر قراره اضافه بشه دیگه کسی نباید بتونه چیف کنه .
اینجوری 1 اکانت خودشو اونقد قوی آماده میکنه که هر عمارتی اومد چیف کنه .کسی هم نمیتونه بش چیزی بگه.
و یه مورد دیگه بعضیا دیرتر میان ثبت نام میکنن و اینایی که از اول سرور بودن دف بیشتری دارن و از عمارت دانش دفاع میکنن.
اگه همین عمارت دانشو روش کار کنید و نقایصشو برطرف کنید خیلی جذاب خواهد شد
مثلا 1-کاری کنید که بچه های هر ساید آمار دقیق نیرو ها و منابع عمارتشونو داشته باشن (البته خطر و جود جاسوس در ساید رو هم باید پیشبینی کرد)
و 2-بشه نیروهایی که به عمارت میفرستی رو موقع نیاز برگردونی.
3-با 100 کردن ویا هر درجه آپ کردن عمارت امتیاز بسیار بیشتری نسیب بچها بشه و همچنین کتیبه یا کتیبه هایی در عمارت باشه و هر کس به نسبت منابع یا نیروهایی که فرستاده از کتیبه بهره مند بشه
4-کسی که داره همر میزنه اینجا ضرر میکنه. باید به کسی که میزنه و عمارت ساید دیگه رو داغون میکنه هم امتیاز بسیار زیادی داده بشه
5-گزارش حمله به عمارت دانش هر ساید برای کل بچه های ساید ارسال بشه یا حداقل بدونی کی رو عمارت اتک گذاشته
اگه اینجوری بشه خییییییییلی باحال میشه
باتشکر.
سلام به دوستان گلم
با توجه به صحبت های دوستان چند تا ایده به نظرم اومده و چند تا اصل که همگی از یاد بردیم و من با توجه به این اصول چندتا پیشنهاد دارم که دوست دارم نظر همتونو در موردش بدونم:
دژکوب فقط و جنگ و زد خورد نبوده و نیست... دژکوب دوستای خوبی بهمون داده... دژکوب به ما برنامه ریزی کردن یاد داده... دژکوب آینده نگری رو به ما یاد داده البته مثل اینکه تقلب کردن هم یاد خیلیا داده :دی و خیلی چیزای خوب و بده دیگه... > با وجود نظر شما و جهتی که این سرور پیش گرفته فکر کنم از اصل دژکوب دور میشیم و همه تک محور میشن....
حالا پیشنهادم :
به نظرم بیام واندر بزاریم یه کتیبه مادر که به وسیله خزانه که تو ده میزنیم و منابعی که به واندر میفرستیم بتونیم از طریق خزانه هر کدام از امتیاز هایی که دوست داریم (جنگ اموز و چکمه و گیج کننده و گندم خور و ....) رو بالا ببریم. بازیکنان ساید های دیگه بتونند به واندر ها حمله کنند و دوستانی که دارن از خصوصیت واندر استفاده میکنند را مجبور به دفاع از واندر ساید کنند.... و کسایی که دارن واندر رو مورد اتک قرار میدهند بتونند هر کدام از خصوصیات رو که خواستند مورد هدف کاتا قرار بدن.... اینجوری بچه ها مجبور به همکاری بیشتر میشند و بازی جذاب تر میشه...
با این ایده فکر کنم اصول رعایت میشه
اینجوری بهونه واسه جنگ کردن واسه دوستی واسه برنامه ریزی و ... داریم
خوشحال میشم دوستان نظرشون رو در مورد ایده ام بدهند..
1ـ آمار دقیق نیروها فقط توسط جاسوسی امکان داره وگرنه هر بازیکن تو سه ساید دیگه هم اکانت میسازه تا بتونه آمار رو دربیاره.
2ـ نمیشه نیروها رو برگردوند به چند علت: اگه مصرف گندم به همین نحو باشه اینطوری عمارت دانش میشه پارکینک یعنی یه ساید گندم میفرسته شما نیروهاتو میفرستید اونجا تا از بی گندمی نمیرند. و این یعنی سو استفاده. اگه قانون مصرف گندم رو عوض کنیم محاسبه پوینت به جای لحظه رسیدن نیروها در عمارت دانش باید در لحظه نشستن حملات محاسبه بشه. حالا علاوه بر سنگین کردن محاسبات نبرد که بخش حساس برنامه نویسی اسکریپت هست مشکل دیگه ای که داره اینه که امکان محاسبه پوینتی که هر کدوم از نیروهای پشتیبان باید بگیره کار سختیه. یعنی مثلا 100 تا دهکده نیروی پشتیبان فرستاند و یه نفر با 5 تا نیرو حمله میزنه و 5 تا گندم خور تلفات میده تو حمله حالا این امتیاز باید به چه نحوی بین این 100 نفر که دفاع فرستادند تقسیم بشه؟ پس عملا کار بسیار دشوار میشه.
3ـ هم اکنون هم هر کسی با ارسال منابع و نیرو از امتیاز اون بهره مند میشه. مطمئنا کسی که فعالیت کمتری داشته باشه در ساید و فقط از پوینت حمله و دفاع بهره ببره در قسمت آمار قابل تشخیصه و توسط لیدرهای ساید باید مدیریت بشه. اما در آینده با بررسی اکانت های تاپ می تونیم روش های جلوگیری از سو استفاده رو برای این اکانت ها بررسی کنیم. در مورد کسی هم که پوینتی نداشته باشه از عمارت دانش ساید بهره ای نمی بره!
4ـ در حال حاضر با توجه به خالی شدن آبادی ها و عدم وجود نیرو در دهکده های ناتار بهترین جا برای کسب پوینت حمله به دهکده های عمارت دانش هست. اما در آینده در صورتی که انگیزه کم شد میشه پوینت بیشتری براش لحاظ کرد.
پس اگر غارت نمیشه کرد این دهکده هارو صرفا کاتا کردن ارزش حمله داره درسته؟!