نقل قول نوشته اصلی توسط Omid نمایش پست ها
بخش های داخل {} نیاز به بررسی و ایده پردازی بیشتر دارد.
چهار دهکده عمارت دانش در منطقه خاکستری و هرکدام در یک ساید قرار خواهند گرفت. این دهکده ها قابل تسخیر نیستند اما در صورت ساخته شدن عمارت دانش در آن ویژگی هایی برای دهکده های ساید خود بهمراه خواهند آورد.
برخلاف سایر دهکده های ناتار به این چهار دهکده می توان منابع و نیرو ارسال کرد. انبار این دهکده ها بی نهایت بوده و هرچقدر منابع ارسال شود برای ساخت عمارت دانش آن ساید استفاده خواهد شد.
دهکده ای که دارای بالاترین سطح عمارت دانش باشد تاثیراتی برای کلیه دهکده های ساید خود خواهد داشت:
{5} درصد سرعت بیشتر ساخت لشکریان
{5} درصد سرعت بیشتر حرکت لشکریان
{5} درصد مصرف گندم کمتر
{5} درصد ظرفیت مخفیگاه بیشتر
...
در صورتی که عمارت دانشی به سطح 100 برسد این درصدها به {10} افزایش می یابد. 100 شدن عمارت دانش باعث پایان بازی نخواهد شد
سلام

کار بسیار عالی هستش , امید وارم زیبا تر بکنه سرور رو .
فقط اینا :
{5} درصد سرعت بیشتر ساخت لشکریان
{5} درصد سرعت بیشتر حرکت لشکریان
{5} درصد مصرف گندم کمتر
{5} درصد ظرفیت مخفیگاه بیشتر
...

به جای اینکه همشون به ساید تاثیر بزارن ! تو هر سطح از عمارت دانش یکی تاثیر بزاره ! یعنی اگر سطح عمارت مثلا" شد 10 مخفیگاه 5% افزایش پیدا کنه و یا مثلا" شد 100 10% سرعت حرکت لشکریان زیاد بشه با نصف شدن مصرف گندوم !
یا مثلا" خاصیت کتیبه ها رو میتونید بزارید رو واند مثلا" واندر از سطح 50 تا 50 کتیبه احمق بشه برای کل ساید ! همچین چیزای :دی
نمیشه واندر رو همیشه تو یه لول نگه داشت اگه تیم های خوبی بیان و هی بزنن ! پس بازه ی باشه قدرت ها خوبه (از 50 تا 59 فلان قدرت)
اینکه همه ی امتیازات بالا اضافه بشه خوب نیست.

نقل قول نوشته اصلی توسط Omid نمایش پست ها
در صورتی که دو عمارت دانش هم سطح شوند اثر همدیگر را خنثی کرده و امتیازی به ارمغان نخواهند آورد.
ارسال منابع به عمارت دانش باعث افزایش امتیاز {تعصب/ارق} می گردد.
{این امتیاز در امتیاز پیروزی کاربران موثر خواهد بود. }{میزان منابع ارسالی تقسیم بر 1000 به عنوان یک پوینت}
امتیاز حاصل از نیروهای کشته شده در عمارت دانش برای ارسال کننده آن امتیاز دفاع دربر خواهد داشت {سه برابر گندم خور کشته شده}
عمارت دانش ساید ها در برگه آمار بر اساس منابع دریافتی رتبه بندی می گردند.
بازیکنان باید با حمله به عمارت دانش ساید های رقیب و تخریب عمارت دانش آن و ارسال منابع و نیروی پشتیبان به عمارت دانش خود، آن را در بالاترین سطح نگهداری کنند تا از امتیازات آن بهره مند شوند.
{گزارش حمله به عمارت های دانش به مانند گزارش بیگر همر برای عموم به نمایش در خواهد آمد با مدافع نا معلوم}
ساخت عمارت دانش در دهکده های آن توسط ناتار ها انجام می پذیرد، در بازه های زمانی یکسان، بنابراین در صورت وجود منابع و عدم حمله مهاجمین عمارت های دانش با سرعت یکسان رشد خواهند نمود.
ناتار ها به عمارت دانش حمله نخواهند کرد.
منابع دهکده های عمارت دانش غیر قابل غارت می باشد.
{گندم نیروهای پشتیبان ارسالی به عمارت دانش از دهکده ارسال کننده تامین خواهد شد}
{با توجه به اعجاب انگیز بودن این چهار دهکده (رعایت حق کاربرانی که از مرکز دور ترند) زمان ارسال نیرو و منابع به این چهار دهکده بدون در نظر گرفتن فاصله دهکده ارسال کننده، یکسان خواهد بود}
از کاربران گرامی خواهشمندم نظرات و ایده های خود رو مخصوصا در مورد بخش های داخل {} بیان کنند. تشکر.

آیا موقعی که به واندر ها حمله میشه در جای یا بخشی (بخش مربوط به واندر ها ) مشخص خواهد شد؟ یعنی به این صورت که حمله ی در راه است در این تایم به واندر خواهد رسید !
تو واندر گندوم منفی داریم؟
منابعی که فرستاده میشه به واندر کی تعیین میکنه چی تو واندر آپ شه؟ دیوار و ....
منابع عمارت دانش چرا باید غیر قابل غارت باشه؟

{گندم نیروهای پشتیبان ارسالی به عمارت دانش از دهکده ارسال کننده تامین خواهد شد}
یه سری سوال باید اینجا طرح بشه :

ایا امکان داره چندین تیم به واندر نیرو بفرستن؟ اگر بفرستن چطوری گندوم رو تامین کنند؟ از کجا متوجه بشن چقدر انبار گندوم داره؟

یه پیشنهاد - بهتره واندر در هر دوره به یک نفر از افرادی که در ساید هستن داده بشه - مثلا" کسی که تو لیگ پادشاهان اول شد ! به اون داده بشه اما هیچ کاری نتونه بکنه فقط بتونه به گندوم و مقدار نیرو و حملاتی که روش داره انجام میشه نظاره بکنه - یا واندر رو هم سایدی ها تعیین کنند به چه کسی داده بشه با نظر سنجی خودکار یا نیدونم یه چیزی دیگه .


فعلا تا اینجا :دی