-
در تحلیل ها متاسفانه یه نکته دیده نشده.
زاد و ولد آبادی ها باعث میشه که غارت زدن اونها نیاز به برنامه ریزی بیشتر و تایم بیشتر داشته بشه که این باعث کاهش مولتی بازی میشه اما چطور؟
در حالت قبل یه نفر میاد چندتا اکانت میسازه لیست میزنه از همه آبادی ها، با IP Changer سیستم رو دور میزنه و میشینه به غارت زدن فقط لاگین میکنه لیست فارم رو ارسال میکنه میره اکانت بعدی. از اکانت اصلی هم چون سیستم IP دور زده راحت منابع رو پوش میکنه برای خودش.
اما در این حالت دیگه لیست فارم رو نمیشه به همین راحتی رید داد باید تایم گذاشت برنامه داشت که مولتی باز میبینه اگه همین تایم رو روی اکانت اصلی بذاره بیشتر کارش پیش میره.
به نظر شما سیستم جدید هزینه مولتی بازی کردن رو بیشتر نمیکنه؟
-
محبوبیت کاربر - 4 تشکر, 4 پسندیدن, 0 نپسندیدن
-

نوشته اصلی توسط
Omid
در تحلیل ها متاسفانه یه نکته دیده نشده.
زاد و ولد آبادی ها باعث میشه که غارت زدن اونها نیاز به برنامه ریزی بیشتر و تایم بیشتر داشته بشه که این باعث کاهش مولتی بازی میشه اما چطور؟
در حالت قبل یه نفر میاد چندتا اکانت میسازه لیست میزنه از همه آبادی ها، با IP Changer سیستم رو دور میزنه و میشینه به غارت زدن فقط لاگین میکنه لیست فارم رو ارسال میکنه میره اکانت بعدی. از اکانت اصلی هم چون سیستم IP دور زده راحت منابع رو پوش میکنه برای خودش.
اما در این حالت دیگه لیست فارم رو نمیشه به همین راحتی رید داد باید تایم گذاشت برنامه داشت که مولتی باز میبینه اگه همین تایم رو روی اکانت اصلی بذاره بیشتر کارش پیش میره.
به نظر شما سیستم جدید هزینه مولتی بازی کردن رو بیشتر نمیکنه؟
امید جان بحث رو تلفات هست
نمیشد این زاد و ولد رو پله ای میاوردید بالا
که در نهایت به حالت فعلی که استاندارد هست برسه
مثلا اگه هر 2 ساعت قرار بود تو استانداردش 10 تا موش درست بشه
اولش 1 دونه موش بیاد بعد 3-4 روز 2 تا بشه و در نهایت بعد 1 ماه بشه 10 تا ؟
پله ای این استاندارد میشد خوب بود به نظرم
مولتی بازی که نمیشه کرد
ولی مولتی هنوز هست و استفاده بهینه میشه ازشون کرد مثل دف سازی و بقیه عوامل
-
محبوبیت کاربر - 2 تشکر, 2 پسندیدن, 0 نپسندیدن