-

نوشته اصلی توسط
Omid
چشم. رفرش کردن رو باید برای اسپید پایین فعال کنیم چون در اسپید بالا عملا امکان بازی کردن رو از کاربر میگیره و صفحه مرتب رفرش میشه.
بقیه موارد هم کاری نداره فیکس کردنش.
موج های همزمان رو طبق قوانین اون موقع 4 موج گذاشتیم باید ببینیم قوانین عوض شده یا خیر.
ممنون از شما
موج های همزمان تا اخرین لحظه ای که خبر دارم به این شکله : 8 موج میشه ایجاد کرد که 4 تای اول سیم سکند و 4 تای دوم با یک ثانیه اختلاف میشینه .
اما در مورد بات و مولتی اکانت باید بگم که :
ت-راوین دات کام با کدنویسی های جدید خودش عملا استفاده از اسکریپتو سریع شناسایی میکنه و پانیش میزنه و بن میکنه اکانتو و بات هایی مثل بیلدر هم از کار افتادن و هی مجبور به اپدیت دادن میشن که عملا در اخرین نسخه هم من تست کردم عمل نکرد و پس تو کام فعلا ما باتی نتونستیم استفاده کنیم .
تو دژکوب با فارم یاب و ارسال غارت خودکار تقریبا میشه گفت پلیر دیگه به سمت استفاده از بات نمیره و چون اکثرا موافق غارت اتومات هستن خوبه که چنین اپشنی وجود داره
در مورد مولتی بازی متاسفانه هنوز هم توی ت-راوین کام راهی برای این مشکل پیدا نکردن و تا زمانی که اکانت ایپی نخوره بن یا پانیش نمیزنن و همچنان شاهد غارت از مولتی اکانت هستیم .
اما خب زمانی که بات کار نکنه عملا پلیر مجبوره دستی یه اکانتو بیاره بالا و وقتی یه اکانت دستی میاد بالا یعنی یه نفر داره وقت میزاره براش و اینگار یه بازیکن داره . مثل این میمونه که شما به رفیقت بگی بیا یه اکانت برام بساز من فقط غارتت کنم و اونم همین کارو بکنه . پس عملا برخورد با چنین اکانت هایی سخته مگر ایپی بخورن . اما زمانی که یک پلیر ببینه یک اکانت دیگه با غارت از ابادی و ناتار در کورس پیشی گرفته قطعا با خودش میگه ساختن یه اکانت مولتی و بالااوردن اون به صورت دستی ب صرفه نیست و به سمت ساخت اکانت مولتی نمیره .
اما یه موضوع دیگه ای هم که مطرحه اینه که اصل دژکوب جنگ بر سر منابعه ، و وقتی اکانت ها به منابع لایزال ناتار ها وصل باشن عملا یک رشته از سلسله رشته های استراتژی دژکوب که مدیریت درست منابع است از بین میره ....
به همین ترتیب ما میفتیم تو یه دور باطل در مورد مولتی اکانت . چرا ؟ چون ما قصدمون اینه یه سرور با شرایط آرمانی داشته باشیم که عملا چنین چیزی امکان پذیر نیست .
ما نباید دژکوبو با ت-راوین مقایسه کنیم . اینجا دژکوبه و با توجه به پلیرهای محدودی که داره باید قوانینی بزاریم که نه تنها از جذابیت بازی کم نکنه بلکه باعث افزایش جذابیت هم بشه .همین موضوع دست ادمینو میبنده و فکرشو مشغول میکنه ...
با این تفاسیر من فکر میکنم همین که در سرور های اینجا شاهد شهرک های صنعتی نباشیم یه برد بزرگ در این سرور محسوب میشه و نیازی هم نیست ناتارها به شدت شیرده باشن و اگه امکان این وجود داشته باشه که غارت از اکانت ها لیمیت بخوره ( لیمیت ارسال غارت منظورم نیست ، لیمیت میزان غارت از یک اکانت ) باعث میشه کسی به سمت ساخت مولتی اکانت نره ...
باز هم میگم این که غارت از اکانت لیمیت بخوره در هیچ ت-راوینی نیست و اگه عملی بشه مخصوص همین دژکوبه ، آیا ارزش داره یه سرور با چنین شرایطی تست کنیم و ببینیم چقد با مولتی بازی مقابله میشه ؟
اگر هم امکان پذیر نیست چنین چیزی به نظرم همین که یه اکانت برای بالااوردن مولتی خودش وقت بزاره خیلی بهتر از اینه که با بات مولتی اکانتش بیاد بالا ...
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
mohsen.2pac
درود امید جان
ببینید خیلی ساده بگم , یسری ادم هستن بیکارن و اوقات بیکاری رو با گیم پر میکنن , میرن گیم نت بشینن بازی کنن
حالا این جمع میبینه یه گیم نت اتاری داره و گیم نت کناریش ps5
خب مشخصه کسی نمیاد هواپیمایی اتاری بزنه همه میرن اونوری
شما واسه سایتت وقت بذار , هزینه کن اونوقت بازخوردشم میبینی
به قول خودت همه رفتن اونور ولی طرف انسان نبود همه زدن بیرون , حالا شما زرنگ باش اون همه رو جذب کن
در ضمن این بازی یه نسل جدید هم داره که دات کام بازی میکنه به این دلیل که سایتهای ایرانی اپدیت به روز ندارن ، بروز کنید جذب میشن
همچنین همون سایت بغلی هم کم پلیر نداره که خوب هزینه کنند واسه این بازی، از خودتون بپرسید چرا نمیان اینجا علیرغم بدی های مدیریت اونجا
من با حرفای شما موافقم به این علت که با چند نفر صحبت کردم که بیان دژکوب و اولین حرفی که به من زدن این بود که گرافیک اینجا خوب نیست ! پس عملا میشه گفت گرافیک واقعا نقش داره تو جذب پلیر ولو اینکه مثلا شخصی مثل من از ورژن قدیم خوشش بیاد
-
محبوبیت کاربر - 7 تشکر, 4 پسندیدن, 0 نپسندیدن