-

نوشته اصلی توسط
Lord varys
تو پست اول نوشتید همر دو نوع داریم دفاعی و هجومی که اشتباهه به نیروی دفاعی نمیگن همر چون مثل سپر عمل میکنه و نه چکش.
برای حمله هم از فیک که بگذریم بعدش نیروی پاکسازی یا کلینر میره که تا حالا ندیدم کسی بگه همر کلینر و همه بهش میگن کلینر پس فقط نیروی هجومی سنگین کلینره و بعد از اون که دف طرف شکست یا ضعیف شده وقتشه که با چکش یا همر بزنیم تو سرش تا کلا نابود بشه یعنی ضربه اصلی بعد از پاکسازی و البته همر به کاتای خالی هم نمیگن چون وقتی بعد از ضربه اصلی اگر قصد صفر کردن طرف رو داشتید با کاتا و نیروی نه چندان زیاد حمله میکنید که بهش موج میگن. برای صفر کردن یه دهکده هم بیستا موج لازمه که معمولا بیست و یکی میدن برای احتیاط و حتما باید رمر هم همراهش باشه که تو موج اول میدن. همه اینا برای دهکده های معمولیه چون کسی برای شگفتی جهان موج پاکسازی نمیفرسته و برای همین باب شده به نیروی بزرگ که میخوره به شگفتی جهان میگن همر چون همراه با رم و کاتا و تمام نیروهای هجومی حمله کننده هست.
ممنون بابت دفاع از تعریف ما و آموزش نحوه ی حمله کردن ( نیما بیا بخون یاد بگیر به دردت می خوره :دی )
پ.ن : برای دهکده ی شگفتی جهان هم موج پاکسازی می رن ( البته اواخر بازی دیگه نمی شه ولی اوایل بازی که شگفتی جهان دف آنچنانی نداره میشه با پاکسازی و بعدش زدن انبارا و ساختمونای اصلی , چند هفته ای شگفتی رو عقب انداخت ) ... ولی بهترش اینه که دهکده بعد پاکسازی چیف بشه و بعد با کاتا تخریب بشه که یه خرده زمانی بین چیف کردن و تخریب کردن لازمه میشه , ولی یه حسنی که داره موج های تخریب با خیال آسوده لانچ میشن
.... اگه یه جایی کاتای اضافی باشه که بعدا لازم نمیشه بهتره برای تخریب روحیه ی دشمنت :دی بعد از موج پاکسازی شگفتی, دهکده رو تخریب کنی ( ریسک کنی ) .... هم فال هم تماشا
-
محبوبیت کاربر - 1 تشکر, 0 پسندیدن, 0 نپسندیدن