نقل قول نوشته اصلی توسط M̶ŐĦДṂДƉ_M@TRIX نمایش پست ها
البته باید این سیستم در افلاینی و سیستم خاموشی هم به غارت ادامه بده
که من راه حلی براش گیر اوردم
که اینجا نمیگم
فقت اگر ادمین خواست میگم
موفق باشید.
در واقع ما ابتدا داشتیم سیستم رو به صورت آفلاین و بر اساس عدم نیاز به اتصال به اینترنت کد نویسی میکردیم که متوجه یه مشکل شدیم.
البته بحث یه خورده فنی هست.
پروسه ارسال غارت پروسه تقریبا سنگینی هست، چندین مورد از تیبل های مختلف چک شده و سپس غارت ارسال میشه. از «عدم حمایت هدف» گرفته تا بررسی مولتی اکانتی، بررسی ماکزیمم غارت پلیر، بررسی وجود نیروی کافی برای ارسال غارت و ...
در صورتی که ارسال حملات به صورت آفلاین انجام بشه. سنگینی این پروسه بر عهده پلیرهای باقیمانده خواهد بود. و هرچه ما سیستم های اتوماتیک رو به صورت آفلاین بیشتر کنیم تعداد پلیر که نیاز هست به اکانت خودشون سر بزنن کمتر میشه یعنی آنلاین کمتر و در نتیجه حجم پردازش ها به عهده تعداد کمتری از پلیرها خواهد بود که این یعنی افزایش مدت زمان مورد نیاز برای پردازش هر درخواست.
به زبان ساده تر در صورتی که این عملیات به صورت آفلاین انجام بشه بارگزاری صفحات برای کاربران با سرعت کمتری انجام میشه و زمان بیشتری طول خواهد کشید.
اما اگر این پروسه در مرورگر کاربر انجام بشه درین صورت تعداد آنلاین افزایش پیدا میکنه و سهم هر درخواست در پردازش حملات کمتر شده و بارگزاری صفحه ها سریعتر خواهد بود.


و در مورد هزینه ی این غارت اتوماتیک اول اینکه در مرحله تست هست. و همونطور که قبلا عرض شد می خواهیم کاربر خودش غارت های اتوماتیک رو مدیریت کنه یعنی در ارسال غارت اتوماتیک دست و دل بازی به خرج نده. دلایل هم عرض شد هم غارت ها کمتر پوچ باشه هم پروسس های کمتری تولید بشه.

به عنوان مثال در زمانی که سیستم فارمیاب رو راه اندازی کردیم شعاع فارمیاب محدودیت نداشت و متاسفانه پلیر اومده بود و شعاع 400 واحد از مرکز نقشه به فارمیاب داده بود که این پروسه سنگین کل سرور رو خوابوند. بنابراین مجبور شدیم هم به این دلیل هم برای حفظ تعادل منابع سرور محدودیت شعاع برای فارمیاب قرار بدیم.