صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1421

موضوع: بحث و گفتگوی بازیکنان e1

Hybrid View

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jul 2014
    نوشته ها
    200


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 3 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط moriVIP نمایش پست ها

    تبریک به بچه های لوسیفر که عزیز هستن برام بابت واکنش خوب که به خاطر مشکل نت دوست ما تونسن نشون بدن .

    اما سر قضیه ی بردیا خیلی بهتر میشد کار کرد آخه کلی منابع میخواد تا اون کراپ ها بالا بیاد { البته شما که پولدارین مثه ما نیستین بدون گلد کراپ بالا بدین}

    اینم چند تا عکس و ریپورت که قدیمیه دیگه ؟><؟

    لوسیفر

    http://dejkoob.ir/ir/report...54,37112df3da9

    dejkoob lucifer.jpg


    TroOoLL_king_ne
    درود به همه دوستان

    بعد از مدتها یه پست دیدم توش لینک داره و حوصلم هم سررفته بود گفتم یه پست بذارم راجع به این لینک حرف بزنیم یه ذره.

    قصد زیر سوال بردن کسی رو ندارم لطفا کسی جبهه نگیره .

    خوب چی داریم اینجا


    اول تشکر میکنم که یکی به یکی اتک داد ما حوصلمون سر نره

    دوم باز هم فقـــر شدید رم (دژ کوب ) بیداد میکنه توی همر نمیدونم واقعا چرا رم نمیسازید یکی خواهش میکنم این رو به من توضیح بده.

    سوم توی موج اول یه دونه کاتا هست که برای تنظیم زمان همر با موجهای کاتا گذاشته شده. میشه بپرسم چرا؟ چرا فقط یه دونه؟

    ببینید ما هدفمون توی هر پلن اینه که با کمترین تلفات بیشترین خسارت رو به مدافع تحمیل کنیم خوب پس یه سری آیتم رو باید در نظر بگیریم اون ها چیه؟
    1-دیوار که پوینت دفاعی داره
    2- سنگتراشی
    3- اقامتگاه یا قصر که پوینت دفاعی داره


    خوب ما توی اتک اول که کلینر هست باید این عوامل رو برداریم دیوار که تکلیفش با رم روشن میشه؛ سنگتراشی هم که قدیما نمیشد هدفگیری کرد الان هم حتما نمیشه میمونه اقامتگاه یا قصر که حتما باید توی اتک اول مورد هدف قرار بگیره چون توی قدرت دفاعی مجموع اکانت مدافع موثر هست ؛ که اینجا میبینیم استفاده نشده یعنی عملا با بیشترین تلفات ممکن دفاع داره کلین میشه.

    نکته بعدی توی موج اول میشه قصر+ساختمون اصلی رو هدف گرفت حالا چرا ساختمون اصلی چون وقتی مثل این دوستمون نت داستان دار بشه و موج ها ولنگ وباز بیاد رو ده هم میشه دفاع اینسرت کرد هم اگه یه ذره نت مدافع خوب باشه و خودش هم با تجربه میشه توی اون گپ های بین موجها منابع اینسرت کرد و یه ساختمونی چیزی ارتقا داد حالا اگه ساختمون اصلی توی موج اول بخوره هر چیزی بخوای ارتقا بدی ارر میدی اول ساختمون اصلی بساز.

    نکته بعدی شما که میخوای اتک لانچ کنی اول چند بار تست کن و تایم فاصله بین اتک ها که میافته در بیار که اینجوری کلینرت با موج بعدیت فاصله دار نشه که همه موجهات اینسرت شه.

    یه چند تا نکته دیگه هم بود میخواستم بگم ؛الان سرکار هستم هی تلفن دفتر زنگ خورد یادم رفت حالا اگه یادم اومد میگم دوباره.

    سربلند؛پیـروز ودنباله دار باشید
    ما
    از آخرین بازمانده های گله لطفا ثبت نام کنید. هستیم که دیگر نعره نمیکشیم'
    فقط


    پوزخند
    میزنیم به داستان هایی که لطفا ثبت نام کنید. از دلاوری خود میگویند'
    سیبیل مــــرد بـــه ز دولت اوست

  2. #2

    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    نوشته ها
    89


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 0 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط ShayaN_ShangFei نمایش پست ها
    درود به همه دوستان

    بعد از مدتها یه پست دیدم توش لینک داره و حوصلم هم سررفته بود گفتم یه پست بذارم راجع به این لینک حرف بزنیم یه ذره.

    قصد زیر سوال بردن کسی رو ندارم لطفا کسی جبهه نگیره .

    خوب چی داریم اینجا


    اول تشکر میکنم که یکی به یکی اتک داد ما حوصلمون سر نره

    دوم باز هم فقـــر شدید رم (دژ کوب ) بیداد میکنه توی همر نمیدونم واقعا چرا رم نمیسازید یکی خواهش میکنم این رو به من توضیح بده.

    سوم توی موج اول یه دونه کاتا هست که برای تنظیم زمان همر با موجهای کاتا گذاشته شده. میشه بپرسم چرا؟ چرا فقط یه دونه؟

    ببینید ما هدفمون توی هر پلن اینه که با کمترین تلفات بیشترین خسارت رو به مدافع تحمیل کنیم خوب پس یه سری آیتم رو باید در نظر بگیریم اون ها چیه؟
    1-دیوار که پوینت دفاعی داره
    2- سنگتراشی
    3- اقامتگاه یا قصر که پوینت دفاعی داره


    خوب ما توی اتک اول که کلینر هست باید این عوامل رو برداریم دیوار که تکلیفش با رم روشن میشه؛ سنگتراشی هم که قدیما نمیشد هدفگیری کرد الان هم حتما نمیشه میمونه اقامتگاه یا قصر که حتما باید توی اتک اول مورد هدف قرار بگیره چون توی قدرت دفاعی مجموع اکانت مدافع موثر هست ؛ که اینجا میبینیم استفاده نشده یعنی عملا با بیشترین تلفات ممکن دفاع داره کلین میشه.

    نکته بعدی توی موج اول میشه قصر+ساختمون اصلی رو هدف گرفت حالا چرا ساختمون اصلی چون وقتی مثل این دوستمون نت داستان دار بشه و موج ها ولنگ وباز بیاد رو ده هم میشه دفاع اینسرت کرد هم اگه یه ذره نت مدافع خوب باشه و خودش هم با تجربه میشه توی اون گپ های بین موجها منابع اینسرت کرد و یه ساختمونی چیزی ارتقا داد حالا اگه ساختمون اصلی توی موج اول بخوره هر چیزی بخوای ارتقا بدی ارر میدی اول ساختمون اصلی بساز.

    نکته بعدی شما که میخوای اتک لانچ کنی اول چند بار تست کن و تایم فاصله بین اتک ها که میافته در بیار که اینجوری کلینرت با موج بعدیت فاصله دار نشه که همه موجهات اینسرت شه.

    یه چند تا نکته دیگه هم بود میخواستم بگم ؛الان سرکار هستم هی تلفن دفتر زنگ خورد یادم رفت حالا اگه یادم اومد میگم دوباره.

    سربلند؛پیـروز ودنباله دار باشید
    سلام بر شایان عزیز
    بالاخره یه پست تحلیلی آموزشی دیدیم تو فروم گفتم هم کلشو ریپلای کنم دوباره دیده شه هم یه توضیحاتی اضافه کنم
    همون جور که شایان اشاره کرد قصر یا اقامتگاه هم تو قدرت دفاعی مجموع اون دهکده موثره دقیقا مثل دیوار,درسته تو توضیحات دیوار نوشته اون درصد افزایش دف پوینت رو و تو توضیحات قصر یا اقامتگاه درصد ذکر نشده ولی مثل دیوار یه درصدی اضافه میکنه ولی کمتر از دیوار .
    جسارتا شایان جان من فکر میکنم تارگت کردن ساختمون اصلی تو این سرور ها اشتباه هست,چرا؟چون حتی با جاسوسی از عوامل مدافع هم مشخص نمیشه دهکده قصر داره یا اقامتگاه پس بهتره تو ویو اول هم قصر تارگت شه هم اقامتگاه.البته حتما الان شایان میگه به هر حال میشه فهمید اون تو قصر هست یا اقامتگاه خرجشم یه فیک یه روز قبل اتک هست ولی در کل چه کاریه جفتشو تارگت کن و خلاص
    یه دلیل دیگشم اینه شایان جان, منکه تو این سرور با این سطح بازی( نو آفنس :دی) یه اینسرت ساده ببینم ذوق مرگ میشم اصلا نگران اینسرت منابع و اینسرت کتیبه نباش یه نکته دیگه هم که مهمه اینه ظاهرا تو ورژن 4.5 دیگه محدودیت ورژن 4 رو تعداد ویو های سیم سکند وجود نداره(حالا نمیدونم از ورژن بازیه یا اینجا اینجوریه) یعنی شما عین 3.6 هرچی نتنت بهتر باشه تعداد ویوهایی که میتونی سیم سکند بزنی تو یه ثانیه بیشتره(تا 8 ویو رو خودم تجربه کردم) یعنی سر لانچم نهایتا 2-3 لول میدون تمرین بالا پایین کنی 20 ویو شیک و مجلسی تو یه ثانیه لند میکنی میره پی کارش.اینکه شما میگی ساختمون تو ویو اول باشه از اصوله ولی اینجا زیاد کاربردی نیست
    در راستای ترویج فرهنگ ساخت رم تو سرور یه نکته تکراریه دیگه هم بگم و برم:
    آیا میدانید وجود مقدار رم کافی در ویو اول اتک و تخریب دیوار تو اون ویو باعث میشه تومحاسبات دژکوب اون دف بونس دیوار اصلا کار نکنه رو مدافع؟ساده تر بگم تو اتک اول دیوار تخریب میشه بعد تلفات محاسبه میشه؟ساده تر بگم اگه دیوار رو تخریب کنی مثل این میمونه شما همرت خورده به دهی که اصلا دیوار نداره؟؟ رم بساز برادر من... رم بساز سیامک... دست از سرم ور دار :دی
    پ.ن:مدتیه تو فروم پست نمیگذارم چون چیزی برای بحث نمیبینم در مورد اون تراژدیه اکانت واندر فقط یه مورد دیدم که ارزش تقدیر داره اونم شجاعت عارفه برای قبول کمکاری شخصیش ولی در کل جالب بود بیان رو اکانت چکمه 3x ات شب ساعت 4 یه کپ تو یک ساعتی بزنند بعد اینکه فهمیدن طرفت رفته خوابیده. باقی مانده همر هارو بزنند رو ساید متات جنگ کوچیک ور دارن تک هیرو چکمه رو بدنند بره شمال شرق تازه آخرشم بگند ما بازی کثیف نکردیم جنوب غرب کثیف بازی میکنه چون بچه پولداره عارف اثر میخره دستمونم که با مدیریت سرور تو یه کاسه است چون همه کتیبه ها اومده SW الیسا میدونم این پست رو میخونی این قضایا رو برای احسان چه جوری میخوای توضیح بدی واقعا؟! کاری به درست و غلط بودنش ندارم که البته غلط بود اینکه از ساید رقیب رو اکانت واندر لوگ میکردی و بالعکس ولی اون اکانت امانت بود دستت دوست دارم بدونم الان پیش وجدانت چه حسی داری (بچه های SW لطفا این قسمت پست رو ریپلای نکنند.)

  3. #3

    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    NE
    نوشته ها
    111


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 0 پست

    سلام
    همون جور که شایان اشاره کرد قصر یا اقامتگاه هم تو قدرت دفاعی مجموع اون دهکده موثره دقیقا مثل دیوار,درسته تو توضیحات دیوار نوشته اون درصد افزایش دف پوینت رو و تو توضیحات قصر یا اقامتگاه درصد ذکر نشده ولی مثل دیوار یه درصدی اضافه میکنه ولی کمتر از دیوار .
    قصر یا اقامتگاه مثله دیوار درصد دفاعی نداره ! چون اگه درصد دفاعی داشته باشه مثل دیوار باید تو این حالت هیچ تاثیری نداشته باشه ... به خاطر اینکه نیرویی نیست که اون درصد روش اثر بزاره ولی میبینیم که تلفات گرفته !
    http://dejkoob.ir/kirilloid.ru/warsim2....p500r1R20#r2uU

    یعنی قصر یا اقامتگاه مثله نیروی دفاعی عمل می کنه.... مثل ترکیب محافظ یا نیزه دار :دی

    تو ویو چیدن هم به نظر شخص خودم بهتره هدف های اول ( البته اگه مجبور نباشیم نیرو هارو مست کنیم یا نژادمون توتن نباشه ) ساختمون هایی رو هدف قرار بدیم که دهکده ی تارگت رو قفل کنه یعنی : ساختمون اصلی , گندمزار , بازار , اردوگاه , انبارم غذا هم واسه آسیب زدن بیشتر خیلی خوبه
    واسه دهکده ی 15 کراپی حداقل 9 موج کامل می خواد و واسه دهکده ی 6 کراپی 5 موج کامل که ساختمون هارو هدف بگیریم ! ... البته اگه هدف دستروی کردن دهکده تحت هر شرایطی باشه که همونطور که شایان عزیز گفتن بهتره هدف اول موجمون ساختمون اصلی و قصریا اقامتگاه باشن تا آسیب کمتری برامون داشته باشه

    دوستان و اساتید صاحب نظر هستن و نظرشون درباره ی ویو چیدن محترم و کامل تر هست ... اگه نکته ای جا مونده خوشحال میشم استفاده کنم از نظر دوستان
    وقتي برنده ميشوي، نيازي به توضيح نداري! وقتي مي بازي چیزی برای توضیح دادن نداری!
    هیتلر

  4. تشکر Osiris, MOD AdMirAl, ShayaN_ShangFei, Aref تشکر نمود
    پسندیدن Aref پسندید
  5. #4

    تاریخ عضویت
    Jul 2014
    نوشته ها
    200


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 3 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط ZartVam نمایش پست ها
    سلام

    قصر یا اقامتگاه مثله دیوار درصد دفاعی نداره ! چون اگه درصد دفاعی داشته باشه مثل دیوار باید تو این حالت هیچ تاثیری نداشته باشه ... به خاطر اینکه نیرویی نیست که اون درصد روش اثر بزاره ولی میبینیم که تلفات گرفته !
    http://dejkoob.ir/kirilloid.ru/warsim2....p500r1R20#r2uU

    یعنی قصر یا اقامتگاه مثله نیروی دفاعی عمل می کنه.... مثل ترکیب محافظ یا نیزه دار :دی


    دوستان و اساتید صاحب نظر هستن و نظرشون درباره ی ویو چیدن محترم و کامل تر هست ... اگه نکته ای جا مونده خوشحال میشم استفاده کنم از نظر دوستان

    درود

    ممنون که توی بحث شرکت کردید

    نظر شما هم متینه و درست، منتهای مراتب هر 2حالت در مورد اقامتگاه/قصر صدق میکنه یعنی هم خودش به قول شما مثل نیروی دفاعی عمل میکنه و هم روی دفاع کل زمانی که دفاع باشه موثر خواهد بود.

    سربلند؛پیـروز و دنباله دار باشید.
    ما
    از آخرین بازمانده های گله لطفا ثبت نام کنید. هستیم که دیگر نعره نمیکشیم'
    فقط


    پوزخند
    میزنیم به داستان هایی که لطفا ثبت نام کنید. از دلاوری خود میگویند'
    سیبیل مــــرد بـــه ز دولت اوست

  6. تشکر MOD AdMirAl, Aref, lucifer تشکر نمود
    پسندیدن Aref پسندید
  7. #5

    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    جنوب غرب
    نوشته ها
    145


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 0 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط ShayaN_ShangFei نمایش پست ها

    درود

    ممنون که توی بحث شرکت کردید

    نظر شما هم متینه و درست، منتهای مراتب هر 2حالت در مورد اقامتگاه/قصر صدق میکنه یعنی هم خودش به قول شما مثل نیروی دفاعی عمل میکنه و هم روی دفاع کل زمانی که دفاع باشه موثر خواهد بود.

    سربلند؛پیـروز و دنباله دار باشید.
    باسلام و درود
    شايان جان
    تا جايي كه من اطلاع دارم قصر و اقامتگاه مثل دفاع عمل ميكنه
    هرچقدر سطحش بالاتر باشه امتياز دفاعي بالاتري داره
    ولي اين امتياز در حدي نيست كه لازم باشه حتما اقامتگاه يا قصر تو موج اول تخريب بشه
    درمورد اون لينكي كه شما زحمت كشيديد و تحليلش كرديد:
    اگر همر با كمبود كاتا مواجه باشه
    تو موج اول كه موج پاكسازي هست
    ميشه يك عدد كاتا گذاشت
    تا هم فاصله زماني موجها حفظ بشه
    و هم درصورت وجود دفاع در دهكده مدافع و گرفتن مقداري تلفات از محاجم
    تخريب تاركتهاي موج كلينر، نصفه و نيمه باقي نمونه
    كه البته لازمه اين نوع حملات داشتن اينترنت با سرعت بالاست
    ارادتمند
    آرش
    T.s7 R1 : a.lionلطفا ثبت نام کنید. T.s7 R2 : 3zar
    T.s7 R3 : schizophrenia
    L1:WhiteBird.P.M


  8. تشکر ShayaN_ShangFei, Aref تشکر نمود
    پسندیدن ShayaN_ShangFei, Aref پسندید
  9. #6

    تاریخ عضویت
    Jul 2014
    نوشته ها
    200


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 3 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط 3zar نمایش پست ها
    باسلام و درود
    شايان جان
    تا جايي كه من اطلاع دارم قصر و اقامتگاه مثل دفاع عمل ميكنه
    هرچقدر سطحش بالاتر باشه امتياز دفاعي بالاتري داره
    ولي اين امتياز در حدي نيست كه لازم باشه حتما اقامتگاه يا قصر تو موج اول تخريب بشه
    درمورد اون لينكي كه شما زحمت كشيديد و تحليلش كرديد:
    اگر همر با كمبود كاتا مواجه باشه
    تو موج اول كه موج پاكسازي هست
    ميشه يك عدد كاتا گذاشت
    تا هم فاصله زماني موجها حفظ بشه
    و هم درصورت وجود دفاع در دهكده مدافع و گرفتن مقداري تلفات از محاجم
    تخريب تاركتهاي موج كلينر، نصفه و نيمه باقي نمونه
    كه البته لازمه اين نوع حملات داشتن اينترنت با سرعت بالاست
    ارادتمند
    آرش
    درود آرش جان
    در مورد این داستان اقامتگاه بین علما اختلاف هست بعضی از علما از جمله من :دی قائل به پوینت دفاعی هستند و برخی علما چون شما قائل به این امر نیستند .

    ای کاش آیدین عزیز الان اینجا بود ازش استفتا میکردم رفتم توی فیسبوک ازش تقلب بگیرم بیام به نام خودم بنویسم متاسفانه اکانت فیسبوکش رو دی اکتیو کرده.

    سربلند؛پیـروز ودنبالـه دار باشید.
    ما
    از آخرین بازمانده های گله لطفا ثبت نام کنید. هستیم که دیگر نعره نمیکشیم'
    فقط


    پوزخند
    میزنیم به داستان هایی که لطفا ثبت نام کنید. از دلاوری خود میگویند'
    سیبیل مــــرد بـــه ز دولت اوست

  10. #7

    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    نوشته ها
    89


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 0 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط ZartVam نمایش پست ها
    سلام

    قصر یا اقامتگاه مثله دیوار درصد دفاعی نداره ! چون اگه درصد دفاعی داشته باشه مثل دیوار باید تو این حالت هیچ تاثیری نداشته باشه ... به خاطر اینکه نیرویی نیست که اون درصد روش اثر بزاره ولی میبینیم که تلفات گرفته !
    http://dejkoob.ir/kirilloid.ru/warsim2....p500r1R20#r2uU

    یعنی قصر یا اقامتگاه مثله نیروی دفاعی عمل می کنه.... مثل ترکیب محافظ یا نیزه دار :دی

    تو ویو چیدن هم به نظر شخص خودم بهتره هدف های اول ( البته اگه مجبور نباشیم نیرو هارو مست کنیم یا نژادمون توتن نباشه ) ساختمون هایی رو هدف قرار بدیم که دهکده ی تارگت رو قفل کنه یعنی : ساختمون اصلی , گندمزار , بازار , اردوگاه , انبارم غذا هم واسه آسیب زدن بیشتر خیلی خوبه
    واسه دهکده ی 15 کراپی حداقل 9 موج کامل می خواد و واسه دهکده ی 6 کراپی 5 موج کامل که ساختمون هارو هدف بگیریم ! ... البته اگه هدف دستروی کردن دهکده تحت هر شرایطی باشه که همونطور که شایان عزیز گفتن بهتره هدف اول موجمون ساختمون اصلی و قصریا اقامتگاه باشن تا آسیب کمتری برامون داشته باشه

    دوستان و اساتید صاحب نظر هستن و نظرشون درباره ی ویو چیدن محترم و کامل تر هست ... اگه نکته ای جا مونده خوشحال میشم استفاده کنم از نظر دوستان
    درود
    والا در این مورد من با خیلیا بحث کردم هیچ وقت قانع نشدم مشکل اصلی به نظرم تو ترجمه این قسمت هست که میگه:
    "The residence or palace provides a fixed bonus to the defense values as well."
    حالا این فیکسد بونس به صورت درصدی حساب میشه یا منظور همون مقدار ثابت دفاع خود اقامتگاه یا قصره هستو منم درست نمیدونم بعدش اگه لینکو بازکنید اول در مورد دیوار حرف زده و آخر جمله ای که داره در مورد قصر حرف میزنه میگه "از ول" یعنی یه خورده گیجم میکنه این قسمت .ولی همون جور که شما میفرمایید قصر و اقامتگاه یه مقدار دف که دارند تو این بحثی نیست ولی سوال اینجاست تاثیر درصدی رو دفاع دارند یا نه ؟
    http://dejkoob.wikia.com/wiki/Defense
    اگه از دوستان حاضر در سرور کسی مترجمی خونده نظر کارشناسی بده در این مورد خوشحالمون میکنه
    پ.ن:دقت کردین احسان نیست تاپ غارت یه جوری شده؟ :دی پس کی میای آشخور؟!

  11. تشکر MOD AdMirAl, ShayaN_ShangFei, Aref تشکر نمود
    پسندیدن ShayaN_ShangFei, Aref پسندید
  12. #8

    تاریخ عضویت
    Dec 2014
    محل سکونت
    در حال یادگیری دژکوب
    نوشته ها
    58


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 0 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط ZartVam نمایش پست ها
    سلام

    قصر یا اقامتگاه مثله دیوار درصد دفاعی نداره ! چون اگه درصد دفاعی داشته باشه مثل دیوار باید تو این حالت هیچ تاثیری نداشته باشه ... به خاطر اینکه نیرویی نیست که اون درصد روش اثر بزاره ولی میبینیم که تلفات گرفته !
    http://dejkoob.ir/kirilloid.ru/warsim2....p500r1R20#r2uU

    یعنی قصر یا اقامتگاه مثله نیروی دفاعی عمل می کنه.... مثل ترکیب محافظ یا نیزه دار :دی

    تو ویو چیدن هم به نظر شخص خودم بهتره هدف های اول ( البته اگه مجبور نباشیم نیرو هارو مست کنیم یا نژادمون توتن نباشه ) ساختمون هایی رو هدف قرار بدیم که دهکده ی تارگت رو قفل کنه یعنی : ساختمون اصلی , گندمزار , بازار , اردوگاه , انبارم غذا هم واسه آسیب زدن بیشتر خیلی خوبه
    واسه دهکده ی 15 کراپی حداقل 9 موج کامل می خواد و واسه دهکده ی 6 کراپی 5 موج کامل که ساختمون هارو هدف بگیریم ! ... البته اگه هدف دستروی کردن دهکده تحت هر شرایطی باشه که همونطور که شایان عزیز گفتن بهتره هدف اول موجمون ساختمون اصلی و قصریا اقامتگاه باشن تا آسیب کمتری برامون داشته باشه

    دوستان و اساتید صاحب نظر هستن و نظرشون درباره ی ویو چیدن محترم و کامل تر هست ... اگه نکته ای جا مونده خوشحال میشم استفاده کنم از نظر دوستان

    درود بر همه دوستان
    ممنون که بحث فنی رو باز کردین
    با این حال که چند روزه کلا لاگین نمیکنم و دژکوب رو بنا بر دلایل بسیار شفاف که خیلی ها میدونن کنار گذاشتم
    ولی خواستم نظر خودمو در این مورد بدم
    قصر یا اقامتگاه طبق متنی که زاوش گذاشت برداشت من در واقع یه مدل نیروی دفاعیه تا امتیاز دفاع برای همه نیرو ها ولی میخوایم فرض کنیم که قصر یا اقامتگاه برای کل نیروهای دفاعی امتیاز دف میاره
    خب اگه تو موج اول قصر سطح 20 تخریب بشه چقدر از جمعیت مدافع کم میشه ؟ 30 و اقامتگاه 30 بازار 62 و اردوگاه 41 و گندم زار سطح بیست 20
    حالا شماها که بازی بلد هستین بگید مورال جمعیت بیستر اثر داره یا قصر و اقامتگاه ؟
    یا فرض کنید زدن بازار که دوستمون بهش اشاره کردن بیشتر تو اینسرت و اینسرت شکن اثر داره یا گندم زار و قفل شدن دهکده
    من فکر میکنم با توجه به اینکه حداقل 4 ویو رو میشه تو یک ثانیه زد یعنی 8 تا تارگت برای دهکده های 6 گندمی با این هشت تخریب میشه 6گندمزار انبار غذاها و ساختمون اصلی رو زد که در این حالت تقریبا اکانت برای اینسرت منابع ساختمون و دفاع قفل میشه
    برای دهکده های 15 کراپی که اصولا کپ هست چون نمیشه کل کراپ ها رو و انبار غذا رو زد باید با ساختمون اصلی شروع کرد و انبار غذا و بعد کراپ ها


    بازم عذرخواهی میکنم که با سطح پایینم در مقابل بزرگان دژکوب نظر دادم ولی خب ما هم دل داریم
    ویرایش توسط AMIRKAVIR : 02-22-2015 در ساعت 09:14 PM
    K!nG NoTh!nG
    AMIRKAVIR
    BLACK.MILK


  13. #9

    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    محل سکونت
    Azərbaycan-Tabriz
    نوشته ها
    98


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 3 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط AMIRKAVIR نمایش پست ها
    ولی خواستم نظر خودمو در این مورد بدم
    قصر یا اقامتگاه طبق متنی که زاوش گذاشت برداشت من در واقع یه مدل نیروی دفاعیه تا امتیاز دفاع برای همه نیرو ها ولی میخوایم فرض کنیم که قصر یا اقامتگاه برای کل نیروهای دفاعی امتیاز دف میاره
    خب اگه تو موج اول قصر سطح 20 تخریب بشه چقدر از جمعیت مدافع کم میشه ؟ 30 و اقامتگاه 30 بازار 62 و اردوگاه 41 و گندم زار سطح بیست 20
    حالا شماها که بازی بلد هستین بگید مورال جمعیت بیستر اثر داره یا قصر و اقامتگاه ؟
    سلام
    بحث مورال ، به جمعیت 2 طرف محاجم و مدافع وابسته است . باید جمعیت هر دو طرف در دست باشه تا راجب میزان تاثیر مورال بررو ی دفاع حرف زد (تا وقتی جمعیت مدافع از مهاجم بیشتر هست تاثیر مورال رو دفاع صفر هست )

    پ ن . تاثیر قصر و اقامتگاه تو دفاع یکسان هست ، یعنی هر دو تو سطح 20 ، 800 تا امتیاز دفاعی مقابل سواره نظام میده و 800 امتیاز دفاعی مقبل پیاده نظام میده (یه چیزی حدود 17 تا سرباز پیاده گول ) ، که تاثیر کمی داره رو دفاع و مثل دیوار یا زره سازی نیست که به صورت درصد روی دفاع تاثیر بسازه امنتیاز دفاع دیوار هم رو این 800 تا تاثیر گذاره
    میزان امتیاز دفاع قصر یا اقامتگاه تو هر سطح به صورت زیر حساب میشه که n سطح قصر یا اقامتگاه هست
    2*(n^2)
    که عدد حاصل با مجموع امتیاز دفاع سواره نظام و پیاده نظام دهکده مدافع جمع میشه

  14. #10

    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    مشهد / تهران / قزوین / تبریز
    نوشته ها
    107


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 0 پست

    نقل قول نوشته اصلی توسط Osiris نمایش پست ها
    سلام بر شایان عزیز
    بالاخره یه پست تحلیلی آموزشی دیدیم تو فروم
    آ رم بساز برادر من... رم بساز سیامک... دست از سرم ور دار :دی
    درود بر زاوش عزیز

    داداش ممنون از پستت و نکاتی که فرمودی ، شایان عزیز هم که یه دونس اونم واسه نمونس

    رم ؟ داداش به نصبت خاصی داریم رم میسازیم که به درد این سرورا بخوره

    دیوار توتن رو میاریم پایین اون هم با استفاده از 1 هفتم رم هر دهکده که دوست داشتی اتک لانچ کنی

    توی فیدر هم ما رم داریم بخاطر اینکه فقر رم رو جبران کنیم خخخخخخخخ

    بند آخر رو هم انجام وظیفه کردیم برادر

  15. تشکر MOD AdMirAl, ShayaN_ShangFei, Aref تشکر نمود
    پسندیدن Aref پسندید
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •