نقل قول نوشته اصلی توسط Turbo نمایش پست ها
تحلیل خوبیه اما یه مسئله کوچک رو فراموش کردید. جنس رو بازیکن ها میذارند برای فروش. بنابراین جنسی که فروخته میشه نقره اش میره تو جیب کاربر. قیمت خدمات سایت مثل کلوپ طلایی و پلاس و غیره هم یکسانه. بنابراین هرچی کالا با قیمت بالاتری فروخته بشه باعث میشه در سمت فروشنده خرید طلای کمتری انجام بشه.

اما برعکس اگه سیستم بازی بخواد جنس تو بازار تزریق کنه به جای اینکه نقره به دست بازیکن برسه به به سیستم بر میگرده و هم قیمت ها میاد پایین و هم کاربرانی که قبلا سکه بازیشون رو از طریق جنس تامین می کردند مجبور به خرید می شوند.
از طرفی برخی کاربران امکان خرید یا انگیزه برای خرید طلا ندارند که این کار باعث میشه پلیرهای فعال کمتر بشه چون طلای لازم جهت بازی رو ندارند.
مطعنید جنسو بازیکن میزاره برای فروش!! یعنی نمیدونم یا شما دو دوتا چهارتا بلد نیستی یا من یا اصلاً ...

عزیز وقتی جنسو کاربر بزاره و شما نزارید یعنی جنس بطور کلی کمه دیگه!!! و حالا درسته نقره از من نوعی میره برای اون بازیکن ولی خب من گلد خریدم چه فرقی میکنه!! شما به به بازیکنی که جنس گذاشته نقره مجانی ندادین که چوب اونو به سینه میزنید پولشو از من و امثال من گرفتین!

یعنی شما منظورتون اینه که عدم امکان خرید کاربرای دیگر رو از جون ما بکشید بیرون اونا هم که نمیتونن بخرن به درک! شما جنسارو زیاد کن بازیکنایی که توانایی خرید پایینی دارن هم بتونن بخرن ، یه جوری میگید انگاری اون بازیکنا اثر هنری نیازشون نمیشه بابت اینکه بتونن ده جدید زودتر بزنن عقب نیفتن باید اثر هنری که گیرشون میاد نگه دارن چون نمیتونن بخرن!!! برای اینکه اون بازیکنای مذکور بتونن خرید انجام بدن من نوعی که زیاد خرج میکنم محدود کنید مثلاً در هفته 200 کیلو نقره میتونم چکش بزنم بیشتر از اون نتونم. حالا 200 کیلو روی یدونه اثر بزنم یا 100 تا .

درضمن برای مثال، اثر هنری که زائیده نمیشه باید توی ماجراجویی گیر بیاد که اونم گیر نمیاد. بنظر من شما حتی به بازیکنی که توانایی خرید پایین هم داره ظلم میکنید چون اون هیچوقت نمیتونه جنس ارزون بخره همش درحال درجا زدنه جنسم گیرش آیا باید بفروشه!!