نقل قول نوشته اصلی توسط Omid نمایش پست ها
سیاست دژکوب همیشه در جبران خسارت پلیرهایی بوده که توسط رقیب در اکانتشون خرابکاری شده. چه از طریق جانشینی و یا لو رفتن پسورد.
اما متاسفانه در چند روز اخیر شاهد جو سازی هایی از طرف افراد خرابکار در دو سه مورد جبران خسارت بوده ایم.
به نظر شما مدیریت با اینگونه اقدامات باید چه برخوردی داشته باشد؟ آیا جبران خسارت دخالت در بازی محسوب می شود و ما نباید جلوی اینگونه رفتار ها رو بگیریم، در این صورت تخلفات و خرابکاری در سرورها باب خواهد شد و به عنوان نوعی پلن ازش استفاده می شود. آیا در صورتی که خرابکاری در اکانت شما صورت بگیره شما چه برخورد و انتظاری از مدیریت دارید. و در صورت خرابکاری در اکانت رقیب چه؟
امیدوارم دوستان ارزشمند ما در انجمن همفکری کنند تا به یک جمع بندی برسیم که قابل استناد باشه.
من خودم یه بار این بلا سرم اومده همه نیروهامو کوبیدن به ناتار به خاطر این با ادمین و مولتی هانترم دعوا کردم به خاطر اینکه هیچ نیرویی بک داده نشد در صورتی که کار درستی بوده من پسورد رو داده بودم به کسی که لو داده پسورد رو پس مقصر من بودم.
در کل سیاست ادمین ها این بود نیرویی که میخوره به پلیر دیگه بک داده نمیشه چون طرف مقابل خسارت دیده ولی نیرویی که میخوره به ناتار بک داده میشه.به هرحال هیچ کدوم نباید بک داده بشه چون دخالت تو بازی.
در کل هیچ نیرویی نباید بک داده بشه چون این وظیفه ادمین و مولتی هانتر نیست!
ولی چیزی که تو سایت خیلی میزنه تو ذوق ضعف مدیریت که از امید جان زیاد دیدم.(این رو به عنوان دوستانه ترین حرف من در نظر بگیرید)
ضعف میدیریت همش به خاطر یه مورد:
قانون سایت:سایت باید یه قانون ثابت داشته باشه مثل همه ی دژکوب های دنیا ادمین ها بیان یه قانون بنویسن هرچی باشه ولی ثابت باشه و ادمین ها این رو برای رنک1یا1000به یه صورت اجرا کنند دقیقا به یه صورت!!