تو پست اول نوشتید همر دو نوع داریم دفاعی و هجومی که اشتباهه به نیروی دفاعی نمیگن همر چون مثل سپر عمل میکنه و نه چکش.
برای حمله هم از فیک که بگذریم بعدش نیروی پاکسازی یا کلینر میره که تا حالا ندیدم کسی بگه همر کلینر و همه بهش میگن کلینر پس فقط نیروی هجومی سنگین کلینره و بعد از اون که دف طرف شکست یا ضعیف شده وقتشه که با چکش یا همر بزنیم تو سرش تا کلا نابود بشه یعنی ضربه اصلی بعد از پاکسازی و البته همر به کاتای خالی هم نمیگن چون وقتی بعد از ضربه اصلی اگر قصد صفر کردن طرف رو داشتید با کاتا و نیروی نه چندان زیاد حمله میکنید که بهش موج میگن. برای صفر کردن یه دهکده هم بیستا موج لازمه که معمولا بیست و یکی میدن برای احتیاط و حتما باید رمر هم همراهش باشه که تو موج اول میدن. همه اینا برای دهکده های معمولیه چون کسی برای شگفتی جهان موج پاکسازی نمیفرسته و برای همین باب شده به نیروی بزرگ که میخوره به شگفتی جهان میگن همر چون همراه با رم و کاتا و تمام نیروهای هجومی حمله کننده هست.