نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

موضوع: آموزه های یک لیدر

Threaded View

  1. #10

    تاریخ عضویت
    Jul 2014
    نوشته ها
    200


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 3 پست

    درود به همه دوستان

    خیلی دوست داشتم تجربه های کمی که توی این 7سال کسب کردم رو دسته بندی کنم و مرتب اینجا قرار بدم از روز استارت سرور تا روز 100شدن واندر و نحوه اداره ساید. اما متاسفانه ذهن به شدت درگیری دارم و 2روز هست دارم تمرکز میکنم روی این مطالب که بنویسم نمیشه. به هر روی هر دفعه میام یه نکته ای میگم و میرم شاید بعدها همین چرکنویس های اینجا رو مرتب کردم و به صورت یه مطلب کامل ارائه دادم.

    پیشاپیش بابت پراکنده بودن مطالب پوزش میخوام.
    با عرض پوزش بخشی از این مطالب تکراری هست ولی یه ذزه تهش رو اضافه کردم صلاح دیدم این بخش آموزش تازه کارها یه جا جمع بشــه؛ این آموزش تا زمان کتیبه ها هست اگر درست پیش برید زمان کتیبه به بعــد دیگه بچه هاتون حرفـه ای شدن!
    1) اصلی ترین وظیفه یک لیدر جذب تمام بازیکن های فعال منطقش هست و تفکیک بازیکنان با تجربه از تازه کارها و انتقال تازه واردین به شاخه آموزش منطقه.

    2) برنامه ریزی کلی برای منطقه
    الف )کوتاه مدت : آموزش بازیکنان تازه وارد و ارائه برنامه به بازیکنان با تجربه.

    آموزش به بازیکنان تازه وارد و جذب کردن این دسته از بازیکنان به بازی مهمترین وظیفه تیم لیدری هست.
    باز هم تاکید میکنم تیم لیدری و نه تاپ لبدر ؛ این بخش به عهده لیدرهای شاخه ها هست که با توجه به سیاست کلی منطقه انجام میشه.
    حالا این آموزش ها چی میتونه باشـه؟
    اولین و مهمترین چیز که باید یاد بگیرن اینه که دژکوب یه بازی استراتژیک گروهی هست و در اون فرد یا یک اتحاد برنده نمیشه بلکه این منطقه و یا متا هست که برنده میشه.
    دوم : بیان چگونگی بازی و آشنا کردن پلیر با واژگان دژکوبی از قبیل فارم، همر؛ آنویل و.......
    سوم: آشنا کردن پلیرها با نحوه بازی هجومی و دفاعی و هدایت کردن اونها با توجه به تایم آنلاین بودن و مقدار گلدی که خرج میکنن به سمت ساخت دفاع یا ساخت همـر.
    چهارم : ارائه برنامه آموزش بازی یعنی این که به ترتیب چه منابع و ساختمانهایی رو ارتقا بده و زمان بده بهشون حتما مثلا بگه تا فلان تایم باید این ها رو بسازی و در صورت رسیدن به تایم تشویق کنه مثلا میشه از هر منبع براش مقداری فرستاد.
    نکته خیلی مهــم: از زبان تهـدید استفاده نکنید مخصوصا توی نامه های گروهی حالا بعدا میگم دلیلش رو

    پنجم : ترویج بازی گروهی . به این صورت که میتونید هر 5اکانتی که تقریبا به هم نزدیک هستند توی یه گروه قرار بدید و توی اتحادتون چند تا از این گروه های 5نفره تشکیل بدید و توی فروم داخلی اتحاد براشون صفحه اختصاصی باز کنید که فقط خود اعضای اون گروه قابل بازدید باشه که با هم هماهنگی انجام بدن. میتونید حتی هر هفته بین این گروه ها رقابت ایجاد کنید و به گروهی که بیشترین پیشرفت رو داشتن پاداش بدید یا به شاخه های بالاتر منطقه منتقل کنید؛ اینجوری مجبور هستند به هم کمک کنن.


    ششم : هر عملی عکس العملی داره یعنی تا شما به پلیرهای منطقه حال ندی اون ها هم به حرفت گوش نمیدن پس پلیرهای با تجربتون که غارت میکنن وهجومی کار میکنن رو موظف کنین بخش کوچیکی از غارتشون رو بدن به پلیرهای دفاعی ساز و تازه کار ؛ اون هم با برنامه . مثلا بیخودی هی mm ندین دفاع بفرستین فلان جا؛ پلیر میگه به من چه . اول بهش حال بدید بعد ازش حال بخواید. مثلا منابعی که غارتگرها میدن به پلیرهای اتحاد میشه سه،چهارمش رو بگید خرج پاپ بازیش کنه و بقیش رو فقط دفاع بسازه.

    نکتـه مهـــم : دژکوب یک بازیه زمانبره و حدود یک سال هر سرور طول میکشه پس صبـــور باشیــد.

    هفتم :از ماه دوم (هفته هشتم) به بعد شروع کنید به نشون دادن لینک ها از سرورهای مختلف لینک هایی که هم مدافع و هم مهاجم معلوم باشه و توضیح بدید که توی دژکوب هم کسانی که دفاع میسازن مهم هستند هم مهاجمین .

    هشتم: برای هر بازیکن برنامه جدا داشته باشید با توجه به تایم آنلاینی و گلدی که میخره یه نسخه عمومی نپیچین برا همه

    نهــم: به طور استاندارد برای کسی که نرمال بازی کنه با یه گلد کم بدون خرید اثر هنری و باسبک کلاسیک (گرفتن جشن توی تالار ) میشه هر 10 روز یه ده زد البته برا کسی که هزینه میکنه هر 5روز؛ پس توی ماه دوم هر بازیکن باید دست کم 5ده داشته باشه اگر نداشته باشه ضعف لیدری شماس دوست عزیز که یادش ندادی؛ این خیلی مهمه که بازیکنها تا هفته هشتم به 6 ده برسن چون تا زمان کتیبه ها حدود 45 روز مونده و میتونید به ازای هر 4تا ده که یه پلیر معمولی داره ازش بخواید توی یه ده با سربازخونه 20 دفاع بسازه بدون این که منابع کم بیاره برای پاپ بازیش
    برای نیزه دار 340 تا منبع احتیاج داریم و در ساعت 24 تا میشه ساخت و در یک روز 576 تا
    24*340=8160 یعنی در ساعت 8160 تا منبع نیاز داریم و هر ده 6-4-4-4 معمولی بدون هیچ پلاس و واحه ای در شرایطی که همه منابع 10 باشه در ساعت 4800 تا منبع تولید میکنه
    شما 4تا دهت باشه برا پاپ بازی 1.5 دهت هم باشه واسه دف سازی در روز 600تا نیزه دار میسازی بدون این که فشاری به پلیر بیاد حالا شما در 45 روز ضرب کن میشه 27000 نیزه دار از یه اکانت و از یه ده زرهش رو هم ببر رو 15 .

    حالا این رو تعمیم بدید به دست کم 50 اکانت معمولیه سایدتون میشه 1.350.000 نیزه دار سطح 15. این جدا از اکانت هایی هست که به صورت حرفه ای و با هزینه کردن گلد دفاع میسازن. همین محاسبات رو برای گول و رومن انجام بدید عملا شما بدون هیچ هزینه زمانی و مالی 4.5 میلیون دفاع دارین از 150 اکانت معمولیه منطقتون که فقط از یه دهشون و توی 45 روز دفاع ساختند.

    این عدد و رقم نه خوشبینانه هست نه رویایی باز اگر 15 روز رو هم کم کنیم که به هر دلیلی توی این 45 روز نسازه دفاع و 30 روز محاسبه کنید باز هم حدود 2.8 میلیون دفاع ثابت دارید که بعد کتیبه ها پخش میکنید روی کتیبه ها تون و دیگه نیاز نیست با هر اتک تنتون بلرزه و هی کتیبه جابجا کنید.

    نکتـــه مهــــــــــــــــم : میبینید نیـازی نیست که خودتون 10 تا اکانت مولتی داشتـه باشید ؛خودتون روی یه اکانت وقت بذارید و اون زمانی که برای مولتیاتون میخواین بذارین نصفش رو بذارین واسه پلیرهای منطقه؛ بیشتر هم منافع داره براتون.


    این مبحث آموزش تازه کار ها تا اینجا تموم میشه چون بعدش دیگه حرفه ای شدن. در ادامه اون پست های نصفه و نیمه رو هم تکمیـل میکنم!
    ویرایش توسط ShayaN_ShangFei : 02-08-2015 در ساعت 04:54 PM
    ما
    از آخرین بازمانده های گله لطفا ثبت نام کنید. هستیم که دیگر نعره نمیکشیم'
    فقط


    پوزخند
    میزنیم به داستان هایی که لطفا ثبت نام کنید. از دلاوری خود میگویند'
    سیبیل مــــرد بـــه ز دولت اوست

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •