به خواست اکثریت کاربران از جمله دوست عزیزمون جناب @mohsen.2pac این تاپیک رو ایجاد کردیم تا مباحث مولتی اکانتی رو سیستمی کنیم تا نیاز به دخالت مولتی هانتر نباشه.
ممنونم که پیشنهادات خودتون رو اینجا مطرح میکنید.
نمایش نسخه قابل چاپ
به خواست اکثریت کاربران از جمله دوست عزیزمون جناب @mohsen.2pac این تاپیک رو ایجاد کردیم تا مباحث مولتی اکانتی رو سیستمی کنیم تا نیاز به دخالت مولتی هانتر نباشه.
ممنونم که پیشنهادات خودتون رو اینجا مطرح میکنید.
ممنون و تشکر از شما
همه دوستانی که بزرگتر یه تیم هستید بیایید اینجا با هم بتونیم به یه جمع بندی منطقی برسیم - دوستانی که پلیر هم هستند اگر نظری و پیشنهادی دارند ممنون میشیم به لیدر تیمشون انتقال بدن اگر قابل بحث بود اینجا در موردش بحث بشه و تاپیک به حاشیه نره
من به شخصه سعی میکنم طی دو سه روز اینده با همفکری سایر دوستانم برای شروع کار یک شکل کلی برای برخورد با مولتی اکانتی ، پوش و ای پی های مشترک رو اینجا مطرح کنم تا بتونیم بحث رو به شکلی باز کنیم و با اضاف - کم کردن قوانین و تبصره ها به یه سرانجامی برسیم برای سرورهای نرمال تا اسپید سه
مقوله سختیه خدایی و باید روش فکر کامل بشه تا سواستفاده نشه ازش. سعی میکنیم طی یه مطلب کامل ما هم در چندروز اینده کمک کنیم به این موضوع
به نظرم اول باید ببینیم اصلا مولتی چیه!!!
مولتی اکانت به اکانتی گفته میشه که برای منافع یه اکانت دیگه مورد استفاده قرار میگیره! میتونه استفاده از قفسش باشه!!! میتونه استفاده از منابعش باشه!!
حالا سوال اصلی اینجاست اگه اکانتی بود که مثلا با ایپی مجزا ساخته شد و برای دف سازی ازش استفاده شد ایا باید بن شه یا نه؟؟؟
ایا بهتر نیست با توجه به کمبود پلیر این نوع اکانتها که برای زیبایی بازی و دف سازی ساخته میشن نه برای غارت شدن تو بازی باقی بموونن؟؟
- - - Updated - - -
از نظر من بن کردن اکانتها باید سیستمی باشه. تا وقتی ایپی مشترکی نباشه یا از اکانت برای پیشرفت اکانت دیگه ایی استفاده نشه نباید اکانت بن شه!!!
ایپی وی پی اس باید بن شه چون راه در رو زیاد داره چه ایرانی چه خارجی
ایپی تلفن همراه به رسمیت شناخته شه به فرض طرف مولتی باز مگه چند تا ایپی تو یه خانه پیدا میشه؟
تخلف باید مشخص باشه که بن کنیم نه با تشخیص!!! هیچ قانونی تو دنیا با تشخیص نیست!! تا جرمی اتفاق نیفته مجرم نداریم این یه بحث واضح است
- - - Updated - - -
اکانتهای بن شده تماما" از بازی حذف شن و هیچیشون نمونه یا حداقل پاپشون 2 شه که نشه ریدشون داد!!!
- - - Updated - - -
موضوع پوش توافقی چی میشه حالا؟؟؟
یک اکانت مثلا 3 پلیر داره!!! هر پلیر یه ایپی خانگی داره!!!! تو هیچ قانونی نمیتونی بن کنی اکانتی رو که ایپی خانگی داره و توافقی داره پوش میده به اکانت اصلی!! تو همین 3 ایکس هم شخص من یه اکانت بالا کشیدم دادم دوستم رید بده!! با اینکه با مولتی بازی برخورد میشه ولی نمیشه من بن بشم!!! هر روز لاگین میکنم و ایپی جانشینی اصلا اک بالا نیومده!!!
- - - Updated - - -
به نظر من ایپی خانگی که بدون جانشینی بالا امده رو میشه غارت توافقی کرد اما تلفن همراه یا وی پی اس رو نه
از نظر من قوانین مولتی اکانتی رو عینا از ت ر ا و ی ن اصلی اجرا کنید.
فقط یه نکته که قبلا هم یکی دو بار گفتم
برای رجیستر کردن همه اکانتها جز آی پی و ایمیل واحد یک شماره تلفن واحد هم در نظر بگیرید. آی پی جور کردن به نسبت از شماره تلفن پیدا کردن سخت تره. البته باید کد رجیستری رو هر چند وقت یکبار مجددا به شماره های تلفن ارسال کنید تا کار برای مولتی بازها سخت تر بشه.
این کار برای شما هم این قابلیت رو ایجاد میکنه که به جای اطلاع رسانی از طریق ایمیل میتونین با پیامک تبلیغات سرورهاتون رو انجام بدین.
امکان تشخیص هاستینگ بودن ISP (وی پی اس) به صورت دقیق وجود نداره و روشهایی که هست دارای خطا هست و نیاز به آپدیت ماهانه یا هفتگی داره. این کار به صورت دستی توسط مولتی هانتر توسط سرویس های آنلاین انجام میشه. که البته این سرویس ها api محدود در اختیار می ذارند و نمیشه به صورت سیستماتیک و جامع ازشون استفاده کرد.
اکانت های توقیفی قابل غارت نیستند.
به نظرم قوانین باید طوری باشه که منبع IP (موبایل، اینترنت خانگی، vps و ...) مهم نباشه و عملکرد هر IP مورد بررسی قرار بگیره.
دقیقا به نکته خوبی اشاره کردید امید جان , در حال اماده کردن یه متن هستم و یکی از سوالات اساسی من هم این بود که شما امکانش رو دارید بدون خطا متوجه بشید چه اکانتهایی رو وی پی اس هستن و با بات بالا میان یا خیر
این خیلی مهم هست برای رسیدن به جمع بندی
اگر این امکان وجود داشته باشه خیلی سر راست میشه کار
البته اینجور که فرمودین امکانش نیست, درسته?
اگر نه یکم پیچیده میشه و احتیاج به یسری قوانین تازه داریم که باید در موردش بحث بشه اینهارو به عنوان مثال عرض میکنم: مثلا هیچ اکانتی تا ده چهارم یا پنجم رو نزده نتونه بیشتر از یه حد معقول اونم از طریق بازار پوش کنه( حد معقول منظور در حد بالا بردن سفارت برای اکانت هم اتحادی که سفارت روشه یا کمک به هم اتحادی برای بالا کشیدن اکانتش در حد گرفتن جشن و بالا بردن اقامتگاهو این چیزا)
یا مثلا میشه با گذاشتن سقف برای پوش در هر تایم سرور تا حدود زیادی مولتی بازی رو کنترل کرد که صنعتی نشه
همچنین نظارت بر روی اکانت های پوش کننده که ایا اونها اصلا پلیر روشون هست یا صرفا برای غارت ساخته شدن
این رو خیلی راحت از طریق زیر ساختهای اون اکانت , نامه های موجود بر روی اکانت و این قبیل چیزها میشه فهمید
حالا اون قضیه اکانتهای روی وی پی اس مشخص بشه تا بشینیم مفصل بحث کنیم ببینیم چه گلی میشه به سرمون بگیریم که بهتر بشه در مورد مولتی بازی و پوش
ای پی برای پلن و جابجایی دف که بنظرم خیلی راحت میشه حلش کرد و جای بحث چندانی نداره
فرض رو بر این بذارید که به صورت سیستمی امکان تشخیص دقیق و بدون خطا وجود نداره.
پیشنهاد بنده اینه که این خطها ها به صورت امتیاز برای کاربر در نظر گرفته بشه:
هرقدمی که در راستای منافع اکانت برداشته شد امتیاز مثبت.
هر قدمی که در راستای منافع غیر اکانت برداشته شد امتیاز منفی.
در صورتی که امتیاز منفی از یه حدی فراتر رفت اکانت محدود بشه و باید اقدامات مثبت در راستای اکانت انجام بشه تا اکانت محدودیتش برداشته بشه.
حالا با این الگوریتم ما کافیه که بیایم اقداماتی که در اکانت انجام میشه رو امتیاز بندی کنیم و به هرکدوم یه پوینت و امتیاز بدیم و در مجموع اکانتی که امتیازش بالانس باشه یعنی اینکه پلیر داره و اکانتی که امتیازش بالانس نیست یعنی اینکه مولتی هست.
البته این پیشنهاده ولی فکر میکنم جلوی خطا ها رو بگیره.
سلام بر همه
تو سروری که پلیر کم داره هر چی هم هست همه با هم رفیق هستن حذف مولتی قابل قبول نیست.منابع ابادی و ناتار اوایل سرور بد نیست برایه همر ولی وقتی همر زیاد شد کم میاره.بعضی از دوستان از اکانت پارکینگ استفاده میکنن که اینم تقریبا نوعی پوشر حساب میشه طرف یه اک مولتی میکشه 2 تا همر میکشه بعد از کتیبه میکنه پارکینگ یا فارم شخصی .قدیما همر ساز ها دستی لیست میزدن الان همه 100 تا سکه میدن با دف هم غارت میزنن چیزی نمیمونه برا چند تا پلیر خوب.مجبور میشن برن ته مپ که خودش یکم درگیری رو کم میکنه.باید قبول کرد سرور پلیر کم داره و بدون مولتی بازی افت میکنه.الان همین سرور 3x اومدین مولتی رو بستین ولی بازم یه سری از اول سرور دارن میزنن کاملا هم معلومه ولی جلوش گرفته نمیشه.
امید جان یه سری اکانت که با بات بالا میان قابل شناسایی هستن. اون اکانتتا باید بدون شک واسه همیشه بن شن!! ایا قابل تشخیص هستن؟؟ اگه نیستن چه راهکارایی هست واسه بن کردنشون لطفا روش فکر کنید!! بدترین نوع مولتی مولتی بازی صنعتی هست!!
به نظرم بجا این همه دردسر یکی از پلیرارو به عنوان مولتی هانتر استخدام کنید و مسئول رسیدگی به مولتی اکانتی و از این دست تخلفات کنید(پلیری که تجربه بازی داشته باشه)اگه دسترسی به همه ی اکانتای سرور داشته باشه و چکشون کنه راحت تشخیص میده کدوم مولتیه و کدوم نیس و به راحتی دکمه ی خیلی از مولتیارو میزنه دردسرشم از همه این کارا کمتره : ) )
احسان باز اون میشه تشخیص شخص و درست نیست!!! من موندم تو کام چیجوری باتو تشخیص میده ؟؟؟ اول پانیش میزنه و بعد بن میکنه!!! جلو مولتتی بازی صنعتی گرفته شه به خودی خود کم میشه مولتی بازی
درود دوست عزیز
با بخش دوم گفته هاتون موافقم در مورد غارت که راحت شده و بده
ولی در مورد بخش اول گفته هاتون باید خدمتتون عارض بشم پوش کردن و مولتی داشتن دو مقوله جداس- شما وقتی تو یه اتحاد واقعی باشی میتونی از منابع دوستانت استفاده کنی و بالعکس پس پوش به معنای واقعیش خیلیم خوبه(پوش واسه جنگ اموز~پوش خمر های واندر~پوش اکانتی که اتک روشه و دف سنگینی روشه~پوش همری که تو پلن هست~پوش چرخشی کپهای هم اتحادیا برای زودتر بالا اومدن کپهای ساید ), در مورد پارکینگ هم اگر اون اکانت که پارکینگ میشه مولتی باشه قطعا باید برخورد بشه ولی باز هم هر اتحادی احتیاج به چند پارکینگ داره که معمولا خود ما توی تیم پلیرهایی داریم که اینکار رو به قشنگترین وجه ممکن انجام میدن و اونم هنر میخواد و حوصله که یه اکانت گول رو ۲۴/۷ ساخت دفشو روشن نگه داری و کپشو بکنی پارکینگ پیاده و کاتای دوتا واندر زن سایدت به همون میزان دفاعی کنارش یه مرتاض بندازی تنگش و با رعد نون اینارو در بیاری تو سرور نرمالی که تولید کپ نزدیک ۲۰۰ کی هست در بهترین حالتش - البته بنظر من بجز اکانت هولدر از زمانی که واندر میگیره بایستی یه سقف پوش معقول برای تمام اکانتها در نظر گرفته بشه و بسته به تایم بازی بیشتر بشه تا یه حد معقول باز هم - مثلا در بالاترین حدش به روشن بودن یه همر پنج موتوره (بجز اکانتهایی که جنگ اموز کوچک دارن البته اونها هم نهایت دو برابر سقف) این یک مثال بود که جای بحث داره
فکر میکنم اگر نژادهای جدید اضافه بشه(خصوصا نژاد مصری با توجه به تولیدات بیشترش) مشکلات حال حاضر یکسری از دوستان که مجبور میشن بدنبال مولتی اکانت برن بدلیل عدم وجود فارم در سرورهای جدید حل بشه و اونایی که مشکلشون حل نشه دیگه مشکل از خودشونه :دی
سلام و خسته نباشید
نژاد مصری منابع بیشتری تولید میکنه ؟؟؟؟ راستیتش من با این نژادای جدید بازی نکردم ولی چطوره نژاد مصری منابع بیشتری تولید میکنه مگه آیتمی وجود داره براش که اینجوریه؟ بعد اگه بیشتر تولید میکنه مثلا چقدر ؟
سلام به همگی .
منم با این دوستمون موافقم،همیشه مولتی بوده ولی این سیستم صنعتی توی ای ار شاهد بودیم و بعضا جاهای دیگه میبینیم واقعا افتضاح هستش
اینکه بتونید با یک روش خوب تا حد زیادی این بات ها رو محدود کنید خودش یک انقلابی هست .حالا این روش ها میخوان افزایش هزینه های بات نویس و یا صرفا تنبیه و محدود کردن اکانت استفاده کننده.
در مورد ای پی هم یک موردی اشاره کنم که اگه شما شغلت درگیر اینترنت باشه از صبح تا شب بیش از 4-5 تا ای پی بای دیفالت عوض میکنی خودتون در جریان هستین دیگه .
در اخر همون سیستم امتیاز دهی به نظر مناسب میرسه ولی باید دقیق و حساب شده باشه و حداقل یک سرور تست برای بررسی عملکر این روش گذاشته بشه.
معین جان یه ساختمون داره به نام water works که بر روی سطح بیست خودش باعث دو برابر شدن اون درصدی میشه که واحه به تولید اضافه میکرد
فایل پیوست 3233
همینجور که در تصویر سمت چپ پائین میبنی با مجتمع ابرسانی تولید یه کپ صد و پنجاه درصد که در سرور نرمال روی کراپ سطح بیست ۱۹۷کی هست به نزدیک سیصد کی میرسه
ممنون مححسن جان من چون با این 2نژاد آشنایی ندارم خیلی برام جالب بود فقط یه بدی هم این نژاد داره چون من توی سایت همسایه یه اکانت ساختم که با سرورهاش آشنا بشم دیدم 67% پلیرها نژاد مصری هستن بنظرت بخاطر همین موضوع نیستش که از این نژاد سوء استفاده بشه برای پوش؟ ولی میشه گفت برای دفسازی هم استفاده مکنن ولی من احساسم اینه بیشتر برای پوش باشه تا دفسازی
الان من یه سوال برام پیش اومده اونم اینه که آیا اون با قوانین .com یکیه ؟ کجای قوانین دات کام اومده موللتی اکانتی آزاده ؟ خب چه کاریه اینجارم مولتی اکانتیشو فعال کنین ..... اگه مولتی اکانتی فعال باشه اینقدر داستان هم برا یه همر کشیدن و این موضوعات که چرا اینقدر ناتار کتیبه دف داره پیش نمیومدد بهترم بود
مولتی اکانتی آزاد نیست. اما دوستان تجربیاتشون رو در پلی دادن اونجا بیان کنند.
در مورد عیب آزاد بودن مولتی اکانتی تنها دلیل قانع کننده ای که ارائه شد این بود که میزان دف سرور بیشتر از همر خواهد شد. (چون تایم ساخت سرباز محدود هست و با چند اکانت بیشتر میشه دف ساخت تا با یه اکانت همر)
البته برای این مسئله یه راه حل به ذهن بنده میرسه که یکم از استاندارد تِراوین فاصله داره. ولی شاید بازی رو جذاب کنه.
راه حلی که به ذهن من میرسه اینه که همینطور که دف رو میشه برای اکانت های مختلف فرستاد بشه نیروی مهاجم (همر) رو هم به یه اکانت هدیه داد. یعنی مثلا من 1000 تا منجنیق میسازم و به اکانت دیگری تقدیم میکنم که باهش حمله بزنه.
این قابلیت باعث میشه همونطور که مولتی اکانتی باعث تقویت دف سرور میشه بشه همر ها رو متناسب هم در کنارش ساخت.
غیر از این مشکل، سایر دلایلی که آورده میشه برای مولتی اکانتی به نظر بنده همونطور که قبلا گفتم بیشتر برای اکانت هایی که کمتر فرصت پلی دارند قابل توجه هست و برای کسی که می خواد وقت بذاره آزاد بودن مولتی اکانتی باعث تقویت بازیش میشه.
پس اگر بیشتر پلیر ها وقت کافی برای بازی ندارند آزاد بودن مولتی اکانتی به ضرر عده کثیر و به نفع اقلیت میشه.
و در سروری که اکثر پلیرها وقت کافی برای بازی دارند بستن مولتی اکانت به ضرر عده کثیر و به نفع اقلیت میشه.
در پایان اینو یادمون نره هرچقدر هم قوانین سخت و محکم اجرا بشه باز هم عده ای هستند که بلدند چطور قوانین رو دور بزنن و مولتی بکشن. که این باز باعث ضرر اکثریت خواهد شد.
والا من نظر شخصی خودم رو میگم اگه بجای اینکه اینقدر آبادی زود حیوون زاد و ولد کنه بصورت معمولی قدیم برگرده و ناتارا منابع خوبی بدن فکر نکنم کسی بره خرج زیادی کنه و گلد بزنه کپ آپ کنه و غیره بجاش شاید از مولتیش بعنوان دفسازش استفاه کنه که این موضوع خیلی هم خوبه
سلام علیکم
به نظر بنده کلا این داستان از پایه اشتباهه
سیستمی کردن برخورد با مولتی هرجقدر هم که دقیق باشه ، قابل دور زدن هست
یه بخشی رو میشه سیستمی کرد . اما کل داستان رو نه
شما کنار یه سیستم دقیق نیاز دارید به مولتی هانتر .
یکی که میاد توی تاپ رید باید دقیقا ریدش بررسی بشه . برای شما راحت ترین کاره . خوب گیریم یه اکانت توی تاپه . ریدش چک میشه مثلا 10 تا فارم داره که فقط خودش داره رید میده . نتیجه این میشه که داره مولتی رید میده ، حالا گیریم آی پی داشته باشه یا نداشته باشه .
اکانت ها باید بن شن . بعدش هم تبدیل به ناتار بشن نه حذف شدن کامل دهکده ها .
اینطور حرکت ها نیاز به مولتی هانتر داره ، برای هر سرور حداقل 3 تا که بشه هر 8 ساعت یکیشون باشه ، از اینطرف هم قوانین برخوردتون باید درست باشه و برای همه یکسان استفاده بشه
قوانین هم میشه از همون قوانین کام استفاده کنین . به هر حال وقتی چرخ اختراع شده نیازی نیست که شما دوباره چرخو از اول اختراع کنین