نقل قول نوشته اصلی توسط Ali_Poaro نمایش پست ها
امید خان پس اونوقت وظیفه مولتی هانتر چیه ؟به ip باشه که خود سیستم تو ایکی ثانیه ip مشترک هارو میده
داشتم سرور e1 نگاه میکردم از 2900 تا بازیکن ثبت نام شده فقط 700 تاش جمعیت بالای 50 داره ما بقی 2200 اکانت زیر 50 تا جمعیت داره
فلسفه این 2200 تا اکانت چی میتونه باشه ؟ مطمئنم بالای 70% مولتین که یا واسه خاطر گرفتن قفس و پاک سازی ابادی های کنار اکانت اصلی ها استفاده شده یا واسه انتقال سیلور و گلد و پوش منابع هست که در هر صورت ضایع کردن حق بازیکنایی هست که دارن سالم بازی می کنن
قرار نیست که ip مشترک دلیل مولتی اکانت بودن باشه (تو فوتبال داور همه توپ ها رو نمیبینه که به پا کی خورد رفت تو اوت ، بلکه از طریق قوانین فیزیک تشخیص میده که توپی که داره به این طرف میره پس باید به پای بازیکن مثلا ابی خورده باشه ) تو .ir هم همین مشکل بود بازیکنا راحت از پارکینگ و اکانت دف ساز حرف میزدن در حالی که طبق مقرارت مولتی اکانت محسوب میشد
یا بیایم این قانون مولتی و برداریم یا سفت و سخت بگیریم ، یا بگبم تا 2 تا اکانت داشتن ازاد هست ، خلاصه یه کاری کنیم سلیقه ای برخورد نشه امروز تو یه سروری به فلانی گیر بدیم تو اون یکی سرور نه (حداقل تو سروهای نرمال )


شما یه ابتدا ، وسط ، انتهای سرور در نظر بگیر ، ابتدای سرور که بحث لیدری به اون صورت معنی نداره که نشه با جانشینی حل شه بعدشم قضیه اون داورست تو فوتبال ، اهداف لاگین شونده معلوم هست ، پلن مولتی هانترارو هم تا اونجا که من دیده بودم اونقدر قوی هست که بشه جلوی بیشتر اینکارارو گرفت
الانم دقیقا همینطوره اکانت ها توسط مولتی هانتر بررسی می شوند علاوه بر اون یه سری محدودیت هایی اعمال شده که کسی با ثبت نام نتونه فورا آبادی خالی کنه.
اما بقیه مسائل فیزیک رو نمیشه پیاده کرد! گفتنش آسونه اما تو اجرا نمیشه به این راحتی که شما میگید مولتی اکانت رو از روی رفتار تشخیص داد.
همونطور که قبلا گفتم یه نگاه به این نامه از ساپورت دات کام بندازید. زمانی که حتی فارم بودن جرم نیست دیگه چه حرکتی از بازیکن می تونه باعث مسدودیتش به جرم مولتی باشه غیر از IP؟

در مورد زمان بندی محدودیت ها هم دقیقا به همین نحو هست که گفتید در ابتدا محدودیت ها بیشتره و پله پله تا انتهای سرور دست لیدر ها باز تر میشه.