نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 42

موضوع: چرا هزینه تحقیق شوالیه سزار کمتر از شوالیه توتون و گوله ؟؟؟

Threaded View

  1. #10

    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    محل سکونت
    شمال
    نوشته ها
    253


    محبوبیت کاربر
    یاد شده
    در 0 پست

    خوب برمیگردم به ورژن 3
    قهرمان ساختنی بود
    خودم بدون گلد تونستم تو روز چهارم سرور(شاید سوم ) 3-4 تا شوالیه سزار درست کنم و یکیش رو قهرمان کنم (یادمه دومین قهرمان سزار سرور بود )
    این کار تو این فاصله با نزاد گول و توتن به این سادگی نیست و ارزشش رو نداره

    سیستم دفایی نژاد ها اینطوریه
    توتن نیرو داره و راحت تلافی میکنه
    گول تله ساز و مخفیگاه داره و ارزش زدن نداره
    رومن هم به نظر میرسه کاملا بی دفاع هست
    اما 3 تا سزار با یه قهرمان سطح 0 سزار میتونه از 150 تا گرزی ردشه به صورت کانتر اتک تو روز 3-4 سرور
    این یعنی رومن بی دفاع نیست به راحتی میتونه کانتر کنه (دقت کنید دارم دربار هفته اول صحبت میکنم )
    اگر مصرف گندم سزار 3 باشه این توانایی رو داره که ساخت رو ادامه بده و اول سرور همه چی رو بزنه ولی با مصرف 4 نمیتونه گندم رو تامین کنه و ساخت رو ادامه بده
    شوالیه سزار نیروی که نباید تو اوایل سرور به صورت فول ساخت تولید بشه به خواطر این مصرفش رو 4 درنظر گرفتن که بعدا با آبوشخوری به 3 کاهش پیدا میکنه
    بودن کسایی که به صورت فولساخت با اکنت مولتی یا با هذینه بالا تولید میکردن ولی خیلی کم بودن و کم پیش میاومد که نیرو رو تو سرور درگیر کنن

    اما تو ورژن 4
    برای گول سرعت رعد اومد
    برای توتن امتیاز غارت اومد
    واسه رومن قدرت سزار اومد که بتونه باز هم به صورت قبل دفاع کنه از اکنت
    (منظورم برای قهرمان بود )
    https://www.dropbox.com/s/idp4eaj86x5g81z/1.png?dl=0
    https://www.dropbox.com/s/np9w8dlcy6jekxo/2.png?dl=0

    هزینه تحقیق سزار زیاد نشد چون نیروی دفاعی حیوانات وارد بازی شد با احتساب نیروی حیوانات عادی قهرمان با نیروی همراه میتونه از مدافع رد شه

    در کل یکی از دلایل قدرت حمله بالای رومن ، دفاع هست (اما همه امکان استفاده ازشو ندارن)
    نژاد های دیگه هم این توانایی رو دارن اما براشون گرون تموم میشه به دلیل قدرت کمتر حجومی

    اما این نوع دفاع تو این سرور نابود شده و رومن رو به یه اکنت بی دفاع تبدیل کرده
    تو بهترین حالت اگر روز 4 سرور کانتر کنی طرف 20تا حیون داره (قفسی که از اول تو اکنت هست )


    به طور کلی 3 نوع اکنت وجود داره (از لحاظ بازار )

    1-بازی کن هایی که آیتم های ماجرا جویی رو میفروشن
    2-بازیکن هایی آیتم هارو استفاده میکنن
    3- بازیکنت هایی که آیتم هارو میخرن

    کاهش قیمت گلد باعث میشه که بازیکن ها به دسته های پاینتر بیان و این خیلی خوب نیست ( گلد جایزه که گند زده به بازی )

    هر بازیکن میتونه با بازیکنم هم سطح خودش به راحتی مقابله و دفاع کنه


    طبق دیده های خودم (الان دقبق یادم نیست) از تو ماجراجویی بین 6-9 تا قفس میاد از ماجراجویی زیاد کردن این تعداد تا 6 برابر کار جالبی نیست (20 عدد هم به صورت پیشفرض تو اکنت هست )
    این طوری دفاع اکنت عادی( اکنتی که آیتم هاشو استفاده میکنه ) خیلی زیاد میشه
    اکنت هایی که قفس میخرن تا یه حدی میتونن استفاده کنن چون نیرو های واحه خیلی کمه زیاد کردن نیروی واحه باعث خیلی زیاد شدن نیروی این عزیزان میشه

    سیستم ماجرا جویی برای قفس هم به این صورت هست که به ازای هر 500 تا بازیکن فعال در روز بین 100-200 تا قفس وارد بازی میشه (تو اوایل سرور کمتر هست این اعداد هم حدودا قدیمی هستم )
    در صورتی که اینجا حد اقل به اندازه هر 500 نفر تا 1500-200 تا قفس وارد میشد روزانه
    جدا از اجناسی که توسط سیستم وارد میشه

    همه چیز رو چندین برابر کردید ، طبق گفته خودتون نیرو های واحه رو با تعداد قفس ها زیاد کردید که بالانس روایجاد کنه
    تو محاسباتی که انجام دادید برای زیاد کردن همه چی، نیروی که قراره از روی این دفاع رد شه رو در نظر گرفتید?
    خود دژکوب برای جبران خسارت عادی پماد هارو وارد کرده (یکی از دلایل ورود پماد )(نوار زخم منظورم بود ) ولی برای جبران خسارت عادی هست اینجا متوسط دفاع حیوانات چندین برابره
    اگه فارم هارو به سه دسته خوب متوسط بد تقسیم کنیم هزینه دسترسی به نوع خوب رو خیلی بالا بردید (غیر ممکن تو اوایل سرور )
    دقت کنید دارم درباره رومن حرف میزنم که هذینه ساخت بالاتری داره نسبت به سایر نژاد ها
    از اون ور سیستم ناتارتون فرق میکنه
    دیوار رو توش حذف کردید (بیشترین سود رو ضعیف ترین نیرو میبره )رومن قویترین نیرو رو داره و اینجا هم بیشترین ضرر رو میبینه
    یک دهکده ناتارعادی تو حالت عادی 3 تا نیزه دار ناتار میسازه تو مدت 2-3 ساعت
    تنها نیروی که میتونه ازش سبز رد شه یک دونه سزار هست
    یعنی همه نیرو ها به صورت تکی لینک شکست در حمله میاد اما برای سزار تکی لینک سبز میاد
    برای تمام نیرو های بیشتر از یکی لینک زرد یا قرمز میاد (حتی 5تا سزار )
    اما شما نیرو های ناتار تا 25 عدد مدام در حال ساخت گزاشته بودید
    اگه مطمعا نبودم که کاراتون از عمد نیست میگفتم مشکلتون با رومن چی هست
    من بهتون گفتم این تعداد نیرو برای الان سرور زیاده
    و شما گفتید که این نیرو سازی به هیچ عنوان کم نمیشه (اما الان کم شده )
    میتونم برای ناتار 20 صفحه داستان بگم
    مثلا در برابر ناتار هر نیرو یه خاصیتی داره
    توتن نیروی مفت
    گول سرعت زیاد رعد رو داره
    رومن تلفات ندادن (یا کمترین تلفات) رو داره


    تو کل دژکوب فعلی ایران کمتر از 5 نفر میتونن از این امکانات استفاده کنن
    یکیش منم وشما همه این امکانات رو حذف کردید
    با این که بهتون میگفتم شما گوش نمیکردید
    این یک تیکه از مشکلات سرور هست
    که گفتید عنوان کن تا بهت جواب بدیم
    من براتون عنوان کردم و منتظر جوابم

    نقل قول نوشته اصلی توسط Turbo نمایش پست ها
    به به آقا سعید می بینم که تاپیک خوبی زدی.
    من فکر میکنم علتش این هست که وقتی دژکوب تو ایران بسته شد بچه های دژکوب دوباره بازی رو راه بندازند و انجمن بزنند و شما سوال رو بپرسی و اونا جواب ندند و شما بگی بلد نبودند! :دی
    اول شما بگو چرا «هزینه» ساختش بیشتره چرا گندمخورش بیشتره؟ شما مجبوری برای اینکه نگهداریش کنی به جای دارالفنون، آبخوری بزنی که گندمخورش بیاد پایین بشه مثل بقیه.
    تو دژکوب ایران بهترین رومن بازش آیدین بود هر چی باشم از اون بیشتر نیستم
    فک کنم به جواب سوالاتت هم اشاره کردم

    ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـ
    پیشاپیش هم از همه عزیزانی که مارو با نپسندیدن همراهی میکنن کمال تشکر رو میکنم
    ویرایش توسط saeed : 08-28-2014 در ساعت 02:34 PM دلیل: نوار زخم رو پماد نوشتم
    Oops

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •