در ضمن حالت عادی برای سرور 50 یا مثلا 20 نداره چون همچین سروری در دات کام برگزار نمیشه پس جدول امتیاز فرهنگی برای این سرور ها وجود نداره بنابراین ما منطقی ترین روش رو برای سرورهای اسپید پیاده کردیم.
در ضمن حالت عادی برای سرور 50 یا مثلا 20 نداره چون همچین سروری در دات کام برگزار نمیشه پس جدول امتیاز فرهنگی برای این سرور ها وجود نداره بنابراین ما منطقی ترین روش رو برای سرورهای اسپید پیاده کردیم.
عزیز سرور ها کلا دو دسته هستند یا معمولی یا اسپید(3به بالا)قانون 2xالان یادم نیست)
سرور های اسپید که دیگه 5xتقریبا تو سرور های دژکوب دنیا کم یاب شده.
بیشتر همون اسپید 3 هست که الان حداقل 20تاش داره بازی میشه قوانینش هر 24ساعت یا مدال دهیش هر 7روز یا انبارش همون انبار سرور های معمولی و خیلی چیز های دیگه ...
دیگه نمیان که تقسیم کنن همه چیز رو.
این کار شما دقیقا اینه که بگین چون اسپید 3داره منابع ساخت گرزدار باید ضربدر 3 یا تقسیم بر 3 بشه.
اگر منابع مورد نیاز ساخت و ساز و تربیت در اسپید ضرب بشه عملا اسپید سرور به 1 بر میگرده. در ریاضیات اگر صورت و مخرج را در عدد ثابت ضرب کنید حاصل تغییر نخواهد کرد. بنابراین مثال شما اشتباهست.
یک مثال ساده شما سه ساعت تولید دهکدتون لازمه برای ساخت 10 سرباز اگه اسپید 3 برابر بشه باید در یک ساعت بتونید منابع رو تولید کنید اما اگه منابع مورد نیاز رو هم 3 برابر کنید باز هم در همون سه ساعت مجبورید 10 سرباز رو بسازید پس شما اسپید سرور رو زیاد نکردید فقط صورت و مخرج ها رو در یک عدد ثابت ضرب نمودید.
شما بهتره چشماتون رو باز کنید و با چشمان بسته نظر ندید.
زیاد کردن منابع ناتار و کم کردن ماکزیمم اثر هنری هردو به نفع ماست که ما برعکسشو انجام دادیم.
اولی باعث میشه تعدیل بیشتری زده بشه و سکه بیشتری خرج بشه و کاربرانی که سکه خرج میکنند از باقی کاربران جلوتر باشند.
و دومی هم باعث میشه اثر هنری چکش بیشتری بخوره و فروش بیشترش باعث سود بیشتر ماست.
اما ما هردو رو برخلاف منفعت خودمون تنظیم کردیم و به نفع کاربران تا سکه کمتری خرج کنند.