نقل قول نوشته اصلی توسط nazi نمایش پست ها
اون پلن یادمه p.o.m.s به کمک آرمین axemen این کارو کرد

بگذریم در زمان خودش پلن قشنگی بود اونم توی فضای رایدکال که همه چیز راحت میشد برنامه ریزی کرد

اما چرا نمیشه ده هم کلنی چیف کرد ؟؟؟؟

کتیبه منحصر یا بزرگ انبار اگه بخوایم بچرخونیم باید خزانه سطح 20 تخریب کنیم دوباره از نو بسازیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این واقعا قانون جالبی نیست

کتیبه باید چطوری بچرخه اگه نتونیم ده هم تیمی چیف کنیم ؟؟؟
اتفاقا برعکس شما، نظر من کاملا مخالفه. البته توجه داشته باشیم که این نظرات شخصی ماست و مشخص نیست درست یا غلط باشه

به طورری کلی یکی از بهترین تغییرات اعمال شده توسط دژکوب ، همین موضوع هست.
با این تغییر در قانون چیف، بازیکنان باید یه مقدار با دقت بیشتری عمل کنن یا اینکه در نهایت یه سری عواقبی- اینجا نمیشه بیان کرد مسائل رو، لازم نیست همه بدونن- که ممکنه در پس جابجایی یک کتیه یا دهکده به وجود بیاد رو تجربه خواهند کرد، لذا جهت جلوگیری از این مسائل که باعث میشه خود بازیکنان اصلی اکانت ها بیشتر در جریان بازی درگیر بشن.

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط nazi نمایش پست ها
به نظر شما اخراج یه بازیکن دارای کتیبه منحصر یا بزرگ شک بر انگیز نیست ؟؟؟؟؟
ما که محل شک ندیدیم تا الان، مگر اینکه شما دلیلی برای مشکوک شدن ارائه بدین

نقل قول نوشته اصلی توسط nazi نمایش پست ها
خب اتحاد مخالف با یه پلن سریع می تونه دهکده ای که توش 0 نیرو هست چیف کنه حالا باید چیکار کرد ؟؟
در صورتی حرف شما درست خواهد بود که تیم لیدری خیلی ضعیف عمل کنند.
قاعدتا در زمان کتیبه اگر ساید مرتب باشه و بازیکنان و لیدرها وظایفشون رو بخوبی انجام داده باشن قطعا دفاع دینامیک در خور سرور در اختیارشون هست که بتونن خیلی راحت دفاع کنن از کتیبه هاشون. البته زدن بعضی از کتیبه ها ارزش از دست دادن همر ندارن.