نقل قول نوشته اصلی توسط partizan نمایش پست ها
از نظر فنی به نظر من امکانش دقیقا هست
شما سرورهای المان رو که مثال میزنید تعداد پلیرهاش حدود 30000 نفر هست ! نه 400 نفر
حساب کنید از اون 30000 نفر فقط 3 درصد رید برن میشه 900 نفر با مکس تعداد حملات 10000 به عبارت بهتر 9 میلیون اتک !
شما فعالترین سرورتون 1000 تا کاربر داره که هر سرور رو که بخواید برسی کنید 5 درصد مکس رید رو پر کنند میشه 50 نفر یا به عبارت بهتر 500000 اتک !
یه قسمتی از این بحث برمیگرده به فروش گلد و اسپانسرینگ دو تا سرور که بهتون حق میدم قابل قیاس نیستند به هیچ وجه
ولی این نکته که انتظار کاربران این هست که حداقل 10 درصد اون سایت باشیم نه 5 درصد هم انتظار بیجایی نیست
در مورد مولتی اکانت هم اصولا توازن بازی بهم میخوره همرها و دف ها غیر واقعی در میاد به عبارت بهتر شما به عنوان پلیر حاضرید 4 تا کپ بکشید بالا رید بدون تلفات برید 4 تا نان کپ هم ران کنید رنک 1 رید هم باشید به جای اینکه زحمت بکشید و درست رید بزنید !
خوب در سروری که تعداد پلیرش بیشتر باشه تعداد کلیک بیشتری انجام میشه درنتیجه پردازش بیشتری میشه.
فرض کنیم هر پلیر در هر ثانیه یک کلیک انجام بده و با هر کلیک 100 حمله پردازش بشه، و هر حمله 0.01 ثانیه زمان ببره رفرش شدن صفحه 1 ثانیه برای کاربر طول خواهد کشید. اما اگه سقف محدودیت 3 برابر بشه و تعداد پلیر ثابت بمونه سهم هر پلیر پردازش 300 حمله خواهد بود که میشه 3 ثانیه تاخیر در لود شدن صفحه! که برای بازی آنلاین قابل قبول نیست.

اگه سقف محدودیت رو سه برابر کنیم نیاز به سه برابر پلیر داریم تا حجم افزایش یافته حملات پردازش بشه. پس بله! قابل قیاس هست. و اتفاقا با پلیر کمتر باید سقف تعداد حملات کمتر باشه تا حملات پردازش نشده نمونه! و سرعت هم قابل قبول ....